نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. خرداد 1395 - 0:20
با شروع فصل نقل و انتقالات بازارگرمی هر ساله تعدادی از بازیکنان فوتبال به اوج خود رسید و شاهد هستیم که در این میان هر روز در رسانه‌ها صحبت از قرمز و آبی شدن یک بازیکن به گوش می‌رسد.
به گزارش آفتاب جنوب،در جدیدترین موضوع بحث حضور کاوه رضایی به پرسپولیس و یا حتی استقلال در صدر اخبار نقل و انتقالاتی قرار گرفته و هر روز صحبت از این به میان می‌آید که این بازیکن با یکی از این دو تیم قرارداد امضا خواهد کرد. هر چند که به نظر می‌رسد این انتظار تنها یک انتظار بیهوده خواهد بود.

فرهنگ غلط نقل و انتقالات هر سال وارد دوران جدیدی می شود به طوری که شاهد هستیم بازارگرمی و بازی‌های رسانه‌ای برخی از بازیکنان وارد فازهای جدید و عجیب‌تری می‌شود. به طوری که امسال در خصوص بازیکنی مثل کاوه رضایی این موضوع به عینه مشاهده شد.

شاید باید این مسئله را به مشاوره های غلطی که به برخی از بازیکنان داده می‌شود ربط داد چرا که بازیکنان با این کارها تنها قصد دارند قیمت خود را در بازار مکاره نقل و انتقالات بالا و بالاتر ببرند.

کاوه رضایی که کسی در توانایی‌های فنی او شکی ندارد بیشتر از یک هفته است که باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را به نوعی سر کار گذاشته و با هر دو باشگاه علاوه بر مذاکره کردن به نظر می‌رسد آنها را در آب نمک خوابانده تا منتظر باشد پیشنهاد خارجی خوبی به دستش برسد که به نظر می‌رسد این پیشنهاد خارجی به دست این بازیکن رسیده و همین مسئله باعث شد تا او قید حضور در سرخابی‌های پایتخت را بزند و به دنبال لژیونر شدن باشد.

شواهد و قرائن موجود نشان می‌دهد که کاوه رضایی با پیشنهادی از سوی یکی از کشورهای خارجی روبه‌رو شده و به همین دلیل قید حضور در تیم‌های ایرانی را زده و به فکر رفتن به خارج از کشور است و این در حالی است که طبق اخبار تأیید نشده کی‌روش از بازیکنان تیم ملی خواسته تا به جای حضور در تیم‌های ایرانی راهی تیم‌های خارجی شوند تا شانس بیشتری برای حضور در تیم ملی داشته باشند و همین موضوع باعث شده تا بازیکنان سودای رفتن به خارج از کشور را در سر بپرورانند.

این مسائل نشان می‌دهد که به احتمال فراوان کاوه رضایی نه در پرسپولیس و نه حتی در استقلال حاضر نخواهد شد و قصد دارد فوتبال خود را در خارج از کشور دنبال کند.

مسئله ای که البته باید گفت مقصر اصلی اش خود باشگاه هایی هستند که بی جهت چنین بازیکنانی را بزرگ می کنند به حدی که دیگر خودشان هم نمی توانند در جذب این نفرات موفق عمل کنند. سابقه نقل و انتقالات نشان داده هر گاه دو تیم پرسپولیس و استقلال دست روی یک بازیکن گذاشته اند هم بازار را علیه هم خراب کرده اند و هم بازیکن مورد نظر را بیش از آنچه ظرفیتش است بزرگ کرده اند و معمولا هم چنین بازیکنانی جذب هر تیمی شود نمی تواند کارآیی لازم را داشته باشد. حالا پرسپولیس و استقلال مانده اند و جای خالی نقطه ضعفی که می خواستند با کاوه رضایی پر کنند. بازیکنی با این همه هیاهو و ۶ گل زده در فصل قبل!
 
منبع: فارس

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها