نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. خرداد 1395 - 12:29
مراسم تودیع ومعارفه مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه گچساران برگزار وستوان سوم سید سجاد هاشمی به عنوان مسئول جدید روابط عمومی این ناحیه مقاومت منصوب شد.

به گزارش آفتاب جنوب، مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج گچساران با حضور جمعی از مسئولان در سالن نماز‌خانه این ناحیه مقاومت برگزار شد.

حجت الاسلام سید اله‌بخش موسوی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه گچساران در این مراسم گفت: روابط عمومی پل ارتباطی یک سازمان با جامعه است و تأثیرگذاری بر افکار عمومی در دنیای امروز از مهم‌ترین عوامل پیشرفت یک سازمان است که نباید از آن غفلت کرد.

وی بسیج را مجموعه‌ای عظیم و بی‌بدیل دانست و یادآور شد: گستره فعالیت‌های بسیج و تنوع آن نشان از قدرت و عظمت این نهاد بزرگ و مقدس دارد.

موسوی با اشاره به جایگاه و نقش روابط عمومی بسیج در جامعه گفت: روابط عمومی بسیج باید این گستره عظیم فعالیت‌ها را در حوزه‌های مختلف از جمله فعالیت‌های امنیتی و نظامی، فرهنگی و سازندگی، محرومیت‌زدایی و تولید علم را به جامعه انعکاس دهد.

  در این مراسم از زحمات سرگرد پاسدار سعادت‌الله عزیزی مدیر سابق روابط عمومی سپاه ناحیه  گچساران تقدیر و ستوان سوم پاسدار سید سجاد هاشمی به عنوان مدیر جدید روابط عمومی این ناحیه مقاومت معرفی شد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها