نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. خرداد 1395 - 21:13
معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت:خاک بر سر نماینده‌ای که مردم با امیدهای بسیار به وی رأی داده‌اندو بخواهد از اعتماد مردم سوءاستفاده کرده و خود را وام دار جریان سیاسی و اسیر دست این و آن کند.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده‏ معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه درآئین بیست وهفتمین سالگردارتحال حضرت امام(ره) که در مسجد شهیدان گچساران برگزار شد،گفت:حضرت امام(ره) اسلام را احیا کردندو امروز  عزت، اقتدار، اتحاد و پیشرفت ما مدیون حضرت امام(ره) است.

 

وی افزود: امروز خیلی‌ها به دنبال کمرنگ کردن اصول و مبانی امام(ره) در کشور هستند و غافل از اینکه  جبهه استکبار می‌بیند که انقلاب روح الله با دنیا چه کار کرده است.

 

امروز دنیا تشنه اندیشه‌ها ، مبانی و اصول امام راحل است

 

علیزاده با تاکید بر مطالعه وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام(ره) ،تصریح کرد: امروز دنیا تشنه اندیشه‌ها ، مبانی و اصول امام راحل است بنابراین  دشمنان به طرق مختلف  به دنبال نفوذ در کشور هستند.

 

 معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه افزود: دشمن از طریق نفوذو با استفاده از ابزار توطئه ، ترویج بی حیایی و بی شرمی به دنبال قبح شکنی در جامعه و متوقف کردن جریان انقلاب اسلامی است .

 

علیزاده با بیان اینکه متاسفانه امروز عده‌ای اسیر بازی‌های سیاسی شده اند،گفت:تقسیم کردن مردم به دو جریان اصولگرایی و اصلاح‌طلبی صحیح نیست و در اینجا باید صحبت از انقلابی و ضد انقلاب باشد.

 

جریان اصلاحات بدنبال اصلاح چه چیزی است

 

وی افزود:نه مراد از جریان اصولگرایی مشخص شد ونه جریان اصلاح طلبی مشخص شد که بدنبال اصلاح چه چیزی هستند، چرا بی جهت مردم و خود را بازی گرفته‌ایم.

 

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اظهارکرد: حضرت امام(ره) ما را در دنیا عزیز کرد، چرا که  امام(ره) از خود شروع کرد و همین رمز موفقیت ایشان بود ودر نتیجه انقلاب حضرت امام(ره) یک انقلاب عاشورایی و حسینی بود.

 

وی تصریح کرد: دشمنان 37 سال است که به دنبال ضربه زدن به ما بوده ولی لطف و عنایت خداوند سبحان اجازه نداده دشمنان به این مملکت آسیبی وارد کنند ،این در حالی است که حضرت امام(ره) فرمودند که در برابر جبهه کفر نباید عقب نشینی کنیم و باید تنها از خدا بترسیم.

 

فیلم برنده جشنواره کن فقط ترویج بی‌غیرتی است

 

علیزاده درادامه به وضعیت سینمای کشور اشاره کرد و افزود: حضرت امام(ره) فرمودند که وای بر سینمایی که از دانشگاهی منحرف سردرآورده باشد که چنین سینمایی ریشه دین را می‌زند،متاسفانه  برخی ها  فیلمی را که در جشنواره کن حضور داشت در بوق و کرنا کرده بودند.

 

وی تصریح کرد: کدام جشنواره‌ای که در خارج از کشور برگزار می‌شود مطابق با ارزش‌های اسلامی و انقلابی ما است در حالی که این فیلم فقط بی‌غیرتی را ترویج می‌دهد وچرا هنوزبرخی دغدغه انقلاب روح الله را ندارند.

 

  آقای هاشمی باید موضع انقلابی نسبت به دخترش می گرفت

 

علیزاده وی به دیدار فائزه هاشمی با فرقه بهائیت اشاره کرد و گفت: از آقای هاشمی انتظار داشتیم موضع انقلابی نسبت به چنین حرکاتی داشته باشد که این اتفاق نیفتاد و حتی دخترش در یک گستاخی نسبت به پدر و گفتن این جمله که "کار خوبی کردم" پاسخ او را داد.

 

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه در بین ملت ایران هستند،تصریح کرد: بهائیت یک فرقه‌ با ظاهرسازی عوام‌فریبانه است و در حقیقت بهائیانی که دستگیر شده‌اند، نه برای ابراز عقیده بلکه به دلیل جاسوسی برای دشمنان انقلاب اسلامی در زندان هستند که ما باید در این خصوص بیدار و هوشیار باشیم.

 

استکبار چشم طمع به نظام اسلامی دوخته است

 

وی اظهارکرد: بعضی‌ها نه تنها توبه‌ای نکرده‌اند و هنوز از زندان آزاد نشده‌اند صحبت‌هایشان از بی بی سی و دیگر رسانه های معاند به گوش می‌رسد،باید بیدار و هوشیار بود که استکبار جهانی بوسیله پروژه نفوذ چشم طمع به مملکت و نظام اسلامی دوخته‌است.

 

فتنه 88تمام نشده و دشمنان دنبال تغییر ذائقه انقلابی ملت هستند

 

علیزاده تصریح کرد: متاسفانه برخی در فتنه ۸۸  نمی‌خواستند راه روشن رهنمودهای رهبری را ببینند و اکنون در زندان بوده و یا از کشور خارج شده‌اندباید همچنان هوشیاربود که فتنه ۸۸ تمام نشده و دشمنان نظام همچنان به دنبال تغییر ذائقه انقلابی ملت بزرگ ایران هستند.

 

نقشههای شبانه برای ورودیهای جدید مجلس دهم

 

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه به طرح مجلس سایه اشاره کرد و افزود: برخی جلسات محرمانه ای در خارج از مجلس برگزار می کنند، همان افرادی در جریان انتخابات به دنبال این بودند که با رأی مردم تیشه به ریشه انقلاب بزنند و حالا به طورمکرر جلسات و نشت های شبانه برگزار می کنند تا برای آن ۷۵ درصدی که تازه وارد مجلس شورای اسلامی شدهاند، نقشه کشیده و آنها را در جریانات سیاسی خاصی واردنمایند.
 

 وی افزود:خاک بر سر نماینده‌ای که مردم با امیدهای بسیار به وی رأی داده‌اندو بخواهد از اعتماد مردم سوءاستفاده کرده  و خود را وام دار جریان سیاسی و اسیر دست این و آن کند.لذا نمایندگان باید وام‌ دار مردم، انقلاب ، امام(ره) و رهبری باشند.

 

وی در پایان با بیان اینکه اگر بدنبال ادامه راه امام(ره) و پاسداری از حریم ولایت هستیم باید در عمل ثابت کنیم ،افزود: اسلام دین آموزه های سیاسی،اجتماعی و اقتصادی است. پس از مراسم تحلیف رئیس جمهوری، رهبری معظم انقلاب به آقای روحانی فرمودند که نسبت به نماز شب اهتمام ویژه داشته باشید، چرا که ما به برکت خون شهیدان زنده هستیم و پای سفره آنها نشسته‌ایم، باید دغدغه دین داشته باشیم و همه چیز ما طبق دین خدا و شریعت اسلام باشد.

 انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها