نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. خرداد 1395 - 13:30
نماینده گچساران و باشت در مجلسبا اشاره به سالروز ارتحال حضرت امام(ره)گفت: راه و روش مسئولان و مروجان دین و ارزش‌های انقلاب باید ترویج فرهنگ امام (ره) باشدچراکه سخنان ونفوذ کلام حضرت امام(ره) نقش و تأثیر بسیاری بر همه اقشار ملت بویژه نسل‌های جوان و نوجوان کشورداشته و خواهد داشت.

به گزارش آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون ظهر امروز در مراسم محرومیت‌زدایی از پروژه‌های مساجد گچساران با اشاره به سالروز ارتحال حضرت امام(ره)گفت: راه و روش مسئولان و مروجان دین و ارزش‌های انقلاب باید ترویج فرهنگ امام (ره) باشدچراکه سخنان ونفوذ کلام حضرت  امام(ره) نقش و تأثیر بسیاری بر همه اقشار ملت بویژه نسل‌های جوان و نوجوان کشورداشته و خواهد داشت.

 

وی افزود:بنیان و ریشه داشته‌های انقلاب که متعلق به کلام امام(ره) است نباید سست شود که اگر این امر صورت بگیرد پایه‌های انقلاب و حکومت اسلامی سست خواهد شد واگر قرار بر ایستادگی ،مقاومت، مبارزه، شور و نشاط وتعامل اجتماعی برای حضور مردم در توسعه و بالندگی در عرصه های انقلاب باشد باید روش امام (ره) در دستور کار قرار گیرد.

 

نماینده گچساران و باشت درمجلس درادامه توسعه مساجد و عمق دادن به کیفیت مساجد را امری مهم و ضروری در جامعه برشمردو گفت:اگر در برخی موارد ضعف‌های از عدم حضور مردم در مساجد دیده می‌‌شود در ابتدا این اشکال بر گردن ما مسئولان است ودر این خصوص باید آسیب‌شناسی صورت گیرد که چگونه اتحاد فرهنگی میان نسل‌های مختلف جامعه در امر ترویج فرهنگ مسجد انجام شود.

 

تاجگردون مسجدسازی را امری ذاتی در میان مردم و حکومت اسلامی برشمرد و تصریح کرد: در سال اخیر مجلس و دولت  در امر مسجدسازی کمک‌های قابل قبولی انجام داده‌اند اما مشارکت مردم نیز می‌تواند انگیزه مسئولان از جمله نیروهای تلاش‌گر سپاه پاسداران را بیشتر نماید.

 

وی اظهارکرد: نهادینه شدن فرهنگ مسجدی در میان مردم و مسئولان در جامعه ضروری است وفرهنگ  زیباسازی، نگهداری و توجه به مسجد باید نهادینه گردد؛ فرهنگ مسجدسازی در گچساران زیاد شده است در این خصوص رقابت عجیبی نیز میان مردم ایجاد شده البته این رقابت را میمون و مبارک می‌بینیم.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها