نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. خرداد 1395 - 15:49
مبارزه تن به تن نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه وبویراحمد با قاچاقچیان منجر به کشف 87 کلیوگرم مواد مخدر و به هلاکت رسیدن یکی از قاچاقچیان شد.

به گزارش آفتاب جنوب،سردار غلام عباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به کشف و متلاشی شدن یک باند قاچاق مواد مخدر در جاده مواصلاتی یاسوج به شیراز خبر داد و گفت: در این مأموریت که همکاری نیروی مواد مخدر استان و نیروی های گمنام امام زمان انجام شد یک باند قاچاق مواد مخدر با 87کیلوگرم مواد مخدر متلاشی و محموله موادمخدر توقیف شدند.

 

درگیری تن به تن پلیس مبارزه با مخدر ااستان با سوداگران مرگ

وی به جزئیات این درگیری اشاره کرد و افزود: این باند مواد مخدر در چند روز پیش در تیر راس نیروی ما بودند که با دستور مقامات قضایی برای دستگیری آنان اقدام شد.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد خاطر نشان کرد: صبح روز سه شنبه 11خرداد ماه این باند مواد مخدر که از شرق استان وارد منطقه جغرافیایی ما شده بود بعد از توجه نکردن به ایست مأموران پلیس در یکی از جاده های مواصلاتی به درگیری با نیروی های انتظامی پرداختند که در این مبارزه که با تیر اندازی قاچاقچیان روبه رو بود 110 تیر از سوی سواگران مرگ به سمت نیروی پلیس شلیک شد.

 

زخمی شدن فرمانده پلیس با مواد مخدر کهگیلوبه وبویراحمد

غلامزاده بیان کرد: در این تیر اندازی که در منطقه سپیدار یاسوج رخ داد بعد از تیر اندازی به خودروی نیروی های پلیس دو تن از نیروی جان برکف مواد مخدر استان از جمله فرمانده پلیس با مخدر کهگیلویه وبویراحمد از ناحیه صورت زخمی شدند که خوشبختانه جراحت به صورت سطحی بوده است.

 

وی ادامه داد: در این تیر اندزای یکی از سوادگران مرگ به هلاک رسید و سه تن دیگر دستگیر و یکی دیگر از آنان که زخمی شده به بیمارستان برای مداوا اعزام شد.

 

کشف 87کیلوگرم مواد مخدر (تریاک)

فرمانده نیروی انتظامی استان به محموله های کشف شده از این سوادگران مرگ اشاره کرد و افزود: از این باند دو قبضه اسلحه کلاشنیکف، سه تیغه خشاب ، 33فشنک ، 87کیلوگرم تریاک و یک دستگاه خودروی پژو 405کشف و ضبط شده که بعد از مراحل قضایی به دستگاه قضاء معرفی خواهند شدند.

 

متلاشی شدن 8باندقاچاق با 480کیلوگرم مواد مخدر در سالجاری

غلامزاده در ادامه به انهدام 8باند قاچاق مواد مخدر از اول سال تاکنون خبر داد و گفت: در این مدت 480کیلوگرم مواد مخدر و 45دستگاه خودروی سواری نیز از این سوادگران کشف و ضبط شده است.

 

وی به شعار پلیس در راستای امنیت و آرامش جامعه اشاره کرد و گفت: یکی از مأموریت های اصلی پلیس امنیت جامعه بوده که در این راستا متلاشی کردن باند های قاچاق و توجه به پاکسازی مناطق آلوده از وظایف و رسالت های اصلی پلیس است.

 

لازم به ذکر است در مبارزه تن به تن امروز نیروهای پلیس با مواد مخدر استان در منطقه سپیدار شهر یاسوج یک باند قاچاق مواد مخدر با پنج نفر سوادگر مرگ دستگیر شدند که در این مأموریت سرهنگ بالش زر فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از ناحیه صورت زخمی شد.

 

منبع:بویرخبر

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها