نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. ارديبهشت 1395 - 17:57
معاون اول دولت اصلاحات در مورد هیئت رئیسه آینده مجلس و احتمال نائب رئیسی " غلامرضا تاجگردون " نماینده گچساران و باشت در مجلس، گفت: اکنون راجع به این موضوع نمی توان اظهار نظر کرد و همه چیز به مجلس آینده مربوط است.
به گزارش آفتاب جنوب،"محمدرضا عارف" سه شنبه شب در حاشیه سفر خود به گچساران،گفت: امکان نامزدی ما برای ریاست مجلس دهم وجود دارد و نامزد شدن ما برای این مسوولیت یک وظیفه است.
معاون اول دولت اصلاحات با تشریح وضعیت کنونی نامزدهای اصلاح‌طلبان در دور دوم انتخابات مجلس دهم، اظهار کرد: با بررسی‌هایی که صورت گرفته امیدوار به پیروزی قاطع اصلاح‌طلبان در انتخابات مرحله دوم هستیم.
منتخب اول مردم تهران در مجلس دهم افزود: در تمامی حوزه‌های انتخابیه‌ای که نامزد اصلاح‌طلب به مرحله دوم راه یافته حضور می‌یابیم و از مردم می‌خواهیم حماسه دیگری در مرحله دوم بی‌آفرینند.
عارف با تاکید بر حضور حماسی مردم در شعب اخذ رای در مرحله دوم دهمین انتخابات مجلس، خاطرنشان کرد: برداشتن گام دوم برای اصلاح‌طلبان باید محکم‌تر از گام اول برداشته شود.
وی در پاسخ به این سوال که در مورد هیئت رئیسه آینده مجلس و احتمال نائب رئیسی " غلامرضا تاجگردون " نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، گفت: اکنون راجع به این موضوع نمی توان اظهار نظر کرد و همه چیز به مجلس آینده مربوط است.
منتخب اول مردم تهران در مجلس دهم گفت: "دکتر تاجگردون" دارای ظرفیت‌های فراوانی است که ما نیز مانند شما امیدواریم از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های وی نهایت بهره لازم برده شود.
"عارف" پیش از  ورود به گچساران، برای حضور در همایش حمایت از " دکتر مسعود گودرزی " نامزد اصلاح‌طلب حوزه انتخابیه نورآباد و ممسنی به استان فارس سفر کرده بود و بعد از شهرستان گچساران نیز به حوزه انتخابیه "بهبهان و آغاجاری" استان خوزستان برای حمایت از نامزدی "دکتر محمدرضا ضرغامی" سفر کرد.ایلنا

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها