نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. ارديبهشت 1395 - 10:12
یادداشت روز آفتاب جنوب/
شانتاژ تبلیغاتی اصلاحاتی چی ها!؟
آهای مرعشی ها ،زیبا کلام ها،تاجگردون ها،معین ها،لیلازهاو عارف ها دست از سر مردم شریف سمیرم ،بهبهان ،گلستان و نورآبادو... بردارید و بگذارید مردم دور از هیاهوی شما خودشان با شعور و آگاهی شان تصمیم بگیرند و به درک و فهم مردم توهین نکنیدو برایشان احترام قائل شوید.

به گزارش آفتاب جنوب،دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با همه کش و قوسها و همه اما و اگرها ،تمام بی مهری ها ، بد اخلاقی ها و دخالت مستقیم و بی محابای دولتی ها بخصوص در کهگیلویه  وبویراحمد و صرف هزینه های سرسام آور ، برپایی ده ها همایش و چمایش ، سیمینهارها و اهداء دسته گل ها و سکه ها و کارت ها و در نهایت نشان دادن تیغ تهدید و هویج به پایان رسید و با تایید شورای محترم  نگهبان می رود تا بعنوان تجربه ای نوین در تاریخ تحولات سیاسی به عنوان یک نماد و تابلوی راهنما ماندگار شود.

در چنین فضایی تبلیغات مرحله دوم آن انتخابات مربوط به حوزه های که انتخابات به مرحله دوم کشیده شده بودندفرا رسید اما این بار با لشکر کشی جناحی ،سیاسی از تهران و پیرامون به شهرهای مختلف  در طول 10 روز اخیر یک فضای جنگ روانی و شارلاتانیسم سیاسی و بمباران تبلیغاتی در این شهرها توسط یک جریان سیاسی با حمایت مستقیم دولتمردان شکل گرفته تا از این طریق مهره های خاص را به هر طریق در مسند مجلس بنشانند.

جالب اینکه همین جریان سیاسی با مظلوم نمایی و شگردها و حیله های گوناگون از نابرابری تبلیغاتی داد سخن می دهندو قانون و قانونمداری را  وجه المصاحمه خود قرار می دهند،راه اندازی چندین کارناوال تبلیغاتی و همایش و حضور ده ها سخنران ظرف 10 روز اخیر در ممسنی و بهبهان و شیراز و...حکایت از یک برنامه ریزی سیستماتیک توسط اتاق فکرهایی خاص دارد.

صرف هزینه های سرسام آور که تا مرزاجاره اختصاصی هواپیما برای جابجایی سخنرانان رسیده و بسیاری از مسئولان دولتی و مجلس عملا انجام امور جاری را تعطیل و شهر به شهر به وارونگی نظام تبلیغاتی سالم عمل می نمایند.مردم را در بحرانی برای تشخیص صحیح قرار داده اند شیوه ای که در نظام های مظاهر لیبرالیسم غربی خریدار دارد و چاره ساز مافیای اشرافیگری و نظام های سرمایه سالاری است.

در این میان پادوهای نظام اشرافی بازمانده از حکومت گذشته در قالب اعتدال و اصلاحات برای یارگیری آینده قدرت خود در این لشکر کشی تبلیغاتی به راه افتاده اند تا در آینده سیاسی خود و کسب مقامات بالاتر و طی پلکان قدرت از میان راه یافتگان به مرحله دوم مهره ای بیابند و برای تسهیل حضورش در مجلس هزینه ها کنندکه قدرت چانه زنی خود را بالا ببرند.

به نظر می رسد جریان سیاسی حاکم ،انتخابات در کشور از مسیر ارزشی و تکلیف مدارانه به سوی ترویج روشهای پروپاگاندی غربگرایانه کشانده تا در سایه زر و زور و تزویر و سیاست تهدید و هویج عرصه را بر رای دهندگان چنان تنگ نماید که قدرت تصمیم گیری مستقلانه از آن سلب گردد.

پول های کثیف و اجیر کردن شبکه های اجتماعی و به استخدام درآوردن سایت های خبری وتحلیلی به عنوان نرم افزارهای تبلیغاتی در سایه شانتاژسیاسی و هجمه ای ژورنالیستی از سیاست های انتخابات نظام های سرمایه سالاری مکتب نئولیبرالیستی حاکم بر غرب است که توده های جامعه را عوام و جیره خواران خود را روشنفکران پیپ بر دهان نخبه گرا معرفی می کنند تا تاراج خود را در سایه وضع قوانین برای طبقه اشراف و کار گزاران بیمه و کارخانه و شرکت ها رسمیت ببخشد .

جای تاسف دارد که کسانیکه مدعی دفاع از آرمان های امام (ره)و رهبری بوده و ارای مردم را هم با همین نام به خود جلب کردند با شعارهای دروغین سعی در تکمیل مسیر قدرت خود می نمایند.حتی اگر لازم باشد تفکر و شعار اصلاحاتی و اعتدال را هم قربانی مطامع خود می کنند که همانطور که با سوگند و تزویر، انقلاب و اسلام و رهبری را هم در جای خود به مناقصه می گذارند .

اُف بر این مشی سیاسی ؛آهای مرعشی ها ،زیبا کلام ها،تاجگردونها،معین ها،لیلازهاو عارف ها دست از سر مردم شریف سمیرم ،بهبهان ،گلستان و نورآبادو... بردارید و بگذارید مردم دور از هیاهوی شما خودشان با شعور و آگاهی شان تصمیم بگیرند و به درک و فهم مردم توهین نکنیدو برایشان احترام قائل شوید.

یدالله مرادی

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها