نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. فروردين 1395 - 21:18
نماینده مردم گچساران و باشت، تفنگی که در یکی از همایش ها به وی هدیه داده شده بود را به هدیه دهنده بر خواهد گرداند.

به گزارش آفتاب جنوب،،پیش از این و به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)روز زن و عید باستانی نوروز جشن بزرگ قشقایی های گچساران با حضور غلامرضا تاجگردون برگزار شد و در آن مراسم یکی از حضار به رسم یادبود تفنگ خود را به نماینده مردم گچساران و باشت هدیه داد.

تاجگردون طی یادداشتی ضمن تقدیر و تشکر از وی و با یادآوری آنکه در همه عمر از طرفداران جدی حفاظت از جانداران و محیط ‌زیست بوده‌ام و به هیچ شکار و پرنده‌ای تیر نینداخته، ابراز امیدواری کرد که این اسلحه هرگز به‌سوی جانداری نشانه نرود و به‌عنوان سمبل دفاع از کیان اسلامی و ناموس و شرف مردم این سرزمین نزد شما نگهداری شود.

تاجگردون در این یادداشت آورده است:

به نام خدا

برادر و دوست ارجمندم جناب آقای بنیامین قلی پور

با سلام

از اینکه به‌رسم زیبای عشیره و سنت ارزشمند ایلمان بزرگواری فرموده و تفنگ پرون ساچمه زنی خود را در جشن زیبای ایل بزرگ قشقایی به این‌جانب که خادم مردم هستم هدیه فرمودید، صمیمانه متشکرم.

این اقدام غرورانگیز نشان از شأن و منزلت خانوادگی حضرت‌عالی دارد، لذا ازآنجاکه در همه عمرم از طرفداران جدی حفاظت از جانداران و محیط ‌زیست بوده‌ام و به هیچ شکار و پرنده‌ای تیر نینداخته و انشاالله نخواهم انداخت، اجازه می‌خواهم تا این متاع گران‌بها که نماد مقاومت زنان و مردان غیرتمند دیارمان است را مفتخرانه و مجدد تقدیم حضرت‌عالی نمایم.

امیدوارم که این اسلحه هرگز به‌سوی جانداری نشانه نرود و به‌عنوان سمبل دفاع از کیان اسلامی و ناموس و شرف مردم سرزمینم نزد شما نگهداری شود.

تشکر قلبی صمیمانه مرا مجدداً بپذیرید.

غلامرضا تاج گردون

انتهای پیام/l

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها