نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. فروردين 1395 - 13:56
بازشماری صندوق های انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با حضور تیم ۱۰ نفره از بازرسان کشوری شورای نگهبان صبح دیروز (سه شنبه ۱۰ فروردین) آغاز شد و گفته می شود بازشماری آرا امروز نیز ادامه دارد.

به گزارش آفتاب جنوب،کار شمارش مجدد آرای حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در روز اول به پایان نرسید و شنیده می شود حدود ۴۰ درصد آرا تا پایان روز اول بازشماری شده اند.

بر اساس این گزارش، تصمیم این هیئت اعزامی مبنی بر بازشماری تمامی ۲۸۹ صندوق اخذ رای در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا است.

شنیده ها حاکی از این است که بازرسی از انتخابات بویراحمد و دنا شامل موارد مختلفی است که بازشماری، بررسی اصالت آرا، بررسی شکایات، شواهد،  اعترضات و مستندات موجود در خصوص خرید و فروش آرا از مصادیق این بازرسی است که در چند روز آینده مورد بررسی قرار خواهد گرفت و نتیجه نهایی از طرف شورای نگهبان اعلام خواهد شد.

به دنبال اعتراض کاندیداهای انتخابات دهم در "بویراحمد و دنا " به نتیجه انتخابات این حوزه انتخابیه، شورای نگهبان تصمیم به اعزام بازرس های ویژه برای شمارش مجدد آراء و بررسی چگونگی اجرای انتخابات در این حوزه گرفت.

تاکنون صحت انتخابات حوزه انتخابیه کهگیلویه و گچساران از سوی شورای نگهبان تایید شده است و نتیجه نهایی انتخابات حوزه بویراحمد و دنا نیز باید از سوی این شورا اعلام شود.

 دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند 94 برگزار شد.

صبح زاگرس

انتهای پیام/l

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها