نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. اسفند 1394 - 16:23
امام جمعه گچساران گفت: مقام معظم رهبری اشاره کردند که دشمن تلاش می‌کند راه مسئولان در اداره کشور را تغییر دهد که این خطر بزرگی است.

به گزارش آفتاب جنوب، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ دشمن در میان مسئولان و مردم اظهار کرد: مقام معظم رهبری اشاره کردند که دشمن تلاش می‌کند راه مسئولان در اداره کشور را تغییر دهد که این خطر بزرگی است.

وی با بیان اینکه این مملکت خون داده است، افزود: افزون بر 200 هزار انسان بزرگ تقدیم کرد؛ دشمن دیدگاه بعضی از مسئولان را تسخیر کرد که به ثمن بحثی این عزت را بفروشند.

امام جمعه گچساران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پروژه نفوذ دشمنان در میان مسئولان گفت: در اینکه گاهی اوقات مسئولی خود را فقیه می‌داند و فتوا صادر می‌کند خطرناک بوده و به معنای نفوذ است.

حجازی بیان کرد: این دیدگاه در سطح کشور در حال نفوذ بوده که این دیدگاه و تفکر می‌گوید یک بند انگشت رستم از تمام شهدا ارزشمندتر است.

حجازی ادامه داد: اینکه در بحث انتخابات امسال قبل از برگزاری شورای نگهبان را مورد هجمه قرار دادند و وقت این شورا را با جلسات متعدد گرفتند، نشانگر هدفی بوده است.

فارس

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها