نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. اسفند 1394 - 23:32
در چارچوب رقابت های هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم نفت وگاز گچساران مقابل سپیدرود رشت متوقف شد.

به گزارش آفتاب جنوب،مسابقه دو تیم نفت وگاز گچساران و سپیدرود رشت امروز راس ساعت 15 با حضور 2000 تماشاگر پرشور گچسارانی با سوت رضا قاسمی آغاز شد.علی احمدی ، علی دشتی و حسن حیدری در امر قضاوت رضا قاسمی را یاری می کردند.

 

در 15 دقیقه ابتدایی مسابقه دو تیم در حال محک زدن هم بودند و اتفاق خاصی روی دروازه ها نیفتاد تا اینکه در دقیقه18 پاس در عمق سامان نورمحمدی به عباس کندل مهاجم تیم نفت وگاز گچساران رسید و این بازیکن با یک شوت سرکش توپ را به تیر درازه زد تا آه از نهاد هواداران گچسارانی بلند شود .

 

دقیقه 25 بار دیگر عباس کندل با دروازه بان سپیدرود تک به تک شد که بهنام لایقی فر دروازه بان سپیدرود توپ را با حرکتی زببا دفع کرد.در ادامه مسابقه در نیمه اول رضا قیالی مهاجم نفت وگاز گچساران چند بار از سمت راست توپ را به سمت دروازه سپیدرود ارسال کرد ولی هیچ کدام از ارسال ها خطری برای دروازه سپیدرود نداشت.

 

در دقیقه 44 مهاجم کارکشته سپیدرودی ها یعنی افشین چاووشی یک حرکت نصف و نیمه ،در محوطه جریمه نفت گچساران انجام داد ولی مدافعین نفت گچساران سریعا حرکت او را خنثی کردند.نیمه اول با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

 

در نیمه دوم بازیکنان نفت وگاز گچساران نتوانستند یک خطر جدی بروی دروازه تیم سپیدرود به وجود آورند و باید گفت هافبک های این تیم در نیمه دوم کاملا از جریان مسابقه خارج بودند و هیچ اثری در بازی نداشتند و مهاجمان نفت وگاز اصلا تغذیه نشدند و هیچ موقعیتی بروی دروازه سپیدرود به وجود نیامد.

 

البته در این نیمه بازیکنان تیم سپیدرود از سمت چپ دروازه نفت سانتری زیبا روی دروازه نفت ارسال کردند و ضربه سر خطرناک مدافع این تیم از کنار دروازه بیرون رفت   .

 

 در این نیمه بازیکنان سپید رود بیشتر با حفظ توپ و مدیریت بازی اجازه خودنمایی به مهاجمین نفت وگاز گچساران ندادند و در پایان نود دقیقه بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید .

 

در مسابقه امروز علی کرمی بازیکن نفت و گاز در دقیقه 48 کارت زرد را دریافت کرد و بازی بعدی تیمش را از دست داد . از تیم سپید رود نیز فرشاد اسماعیل زاده (دقیقه ۶۵) و میثم فردوسی (دقیقه ۹۴) از داورمسابقه کارت زرد دریافت کردند.

 

دراین دیدار برای تیم نفت وگاز گچساران مجتبی فرهادی، بهزاد داوودی، حسام مقصودی، محسن یکه روستا، علی کرمی، اشکان بخشی، قائم اسلامی خواه، عباس کندل (از دقیقه ۷۷ سهیل صالحی)، سامان نورمحمدی (از دقیقه ۷۱ مهران غریبی)، رضا قیالی، نبی الله اسدی (از دقیقه ۸۳ علی حدادی فر)  به میدان رفتند.

 

در آن سوی میدان برای تیم سپید رود بهنام لایقی فر، سید هادی موسوی، هادی تامینی، میلاد پورمحسن، محمدرضا الماسخاله، محمد همرنگ، میثم فردوسی، میعاد یزدانی (از دقیقه ۴+۹۰ امین ترکاشوند)، فرشاد اسماعیل زاده (از دقیقه ۸۳ سهیل حق شناس)، حامد حاجتی، افشین چاووشی (از دقیقه ۶۰ سید محمد میری) بازی کردند .

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها