نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. اسفند 1394 - 0:52
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و دستگیری هشت عضو یک باند سارق مسلح از طلافروشان کیفی خبر داد.

به گزارش آفتاب جنوب،سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد  از شناسایی و دستگیری همه هشت عضو یک باند سارق مسلح از طلافروشان کیفی، خبر داد و گفت: یک مالخر و یک واسطه نیز در این رابطه دستگیر شدند.

 

وی افزود: در پی وقوع دو فقره سرقت مسلحانه از دو طلافروش کیفی در شهرستان های بویراحمد و دنا و چند فقره سرقت مشابه در استان های فارس، خوزستان و یزد شناسایی و دستگیری سارقان با تشکیل تیمی مجرب در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

وی اظهارکرد: مأموران پس از شناسایی دقیق محل اختفای این باند سرقت، با همکاری و پشتیبانی نیروهای یگان ویژه، چهار نفر از آنها را در یکی از روستاهای شهرستان گچساران دستگیر کردند.

 

غلامزاده گفت: همچنین درعملیاتی دیگری، مأموران انتظامی شهرستان گچساران دو نفر دیگر از اعضای این باند را دستگیر کردند که در تحقیق از آنها مخفیگاه چهار همدست دیگرشان که دو نفرشان مالخر و واسطه بودند در سطح استان و استان های همجوار شناسایی و دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی استان با بیان این که همه ۱۰ عضو این باند به بزه انتسابی خود اعتراف کرده اند، خاطر نشان کرد: این افراد به چگونگی سرقت ها، فروش و مقدار طلاها نیز اقرار کرده اند که پرونده آنها همچنان در دست بررسی است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها