نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. اسفند 1394 - 19:03
سقوط قطعه‌ای از سنگ نمای ساختمان 4طبقه دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد گچساران سبب مصدومیت دانشجوی دختر این واحد دانشگاهی شد.

به گزارش آفتاب جنوب،عصر امروز در پی تماس چند تن از دانشجویان با این پایگاه خبری تحلیلی از بروز حادثه سقوط سنگ نمای ساختمان دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد گچساران(دانشکده دکتر خلیل حسام) بر روی سر یکی از دانشجویان دختر این واحد دانشگاهی حکایت داشت.

 

بنا به گفته این دانشجویان قطعه‌ای از سنگ نمای ساختمان 4 طبقه دانشکده علوم انسانی این واحد دانشگاهی جدا شده و و هنگام سقوط به سر این دختر دانشجو برخورد نموده است.

 

گفتنی است این دختر دانشجو بلافاصله به مراکز درمانی این شهرستان انتقال یافت و وضعیت جسمانی وحال عمومی وی رضایت بخش عنوان شده است.

 

باید توجه داشت یکی از مخاطرات عمده در ساختمان های نما شده با سنگ های تزیینی سقوط این اشیاء و اجسام است که علاوه بر خسارت به تجهیزات ، می تواند باعث آسیب افرادی شود که در حال عبور ،تحصیل و یا کار در این مکان ها هستند از اینرو لازم است که مسئولین مربوطه  در این مراکز پر رفت و آمد تمهیدات ضروری  را برای جلوگیری از بروز چنین حوادثی به کار گیرند.

 

 

گچساران

گچساران

گچساران

گچساران

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

تا کی با جان مردم بازی کردن. چرا مهندسین و مشاورین بر روی کار پیمانکاران درست نظارت نمی کنند

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها