نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. اسفند 1394 - 10:42
مصیب افتخاری
حمله مجدد مصیب افتخاری به تاجگردون:
آقای تاجگردون شما یک قلندر بیشتر نیستید
عضو جریان پیشگامان وفاق و همدلی در گچساران گفت:قطب اصلی انتخابات فولادی وندا است و آن امیر کبیر، شهریار،معمار اقتصاد و میرشکار و تاجگردون یک نفرند به همه این افراد رأی ندهید این القاب کاذب تاجگردون است وبه نظر من شما یک قلندر بیشتر نیستید.

به گزارش آفتاب جنوب،سیدمصیب افتخاری مدرس دانشگاه روز گذشته در آخرین همایش انتخاباتی "علی فولادی‌وندا"کاندیدای مجلس دهم در حوزه انتخابیه گچساران و باشت  گفت: اگر بعضی‌ها به دنبال اختلاف ۲۰ هزار و ۱۰ هزار رأی می‌گردند سخت در اشتباه هستند ما مدعی این هستیم و می‌دانیم و قطع به یقین علی فولادی‌وندا روز هفتم اسفندماه بعد از شمارش نهایی آرای به عنوان وکیل و خادم ملت معرفی می‌شود.

 

وی افزود: اما این دست‌زدنها و این انرژی‌ها باید بماند برای هشت اسفند؛ زمانی که همه ما در این ۴۸ ساعت تلاش کنیم؛مبادا کسی بخوابد و کسی فکر کند ما پیروز قطعی انتخابات هستیم یک رای سرنوشت انتخابات را نغییر می‌دهد برای خدا دقت کنید در این زمان باقی مانده تا از انحصارطلبی و بی عدالتی رها شویم.

 

عضو جریان پیشگامان وفاق و همدلی با اشاره به نطق انتخاباتی تاجگردون گفت: آقای تاجگردون در سخنرانی خود اظهار ناراحتی کردند؛ وکیل الدوله شما همه القاب را داشتید این یکی به جای بر نمی‌خورد.

 

افتخاری گفت: قطب اصلی انتخابات فولادی وندا است و آن امیر کبیر، شهریار،معمار اقتصاد و میرشکار و تاجگردون یک نفرند به همه این افراد رأی ندهید این القاب کاذب تاجگردون است.

 

وی افزود: تاجگردون ضعف‌های بسیار بزرگی دارد اما مدعی این است که در دولت دارای اعتبار است. می‌گویند قصد دارد وزیر شود توهم ریاست جمهوری هم زده اند اعتقادم این است همان وزیر اقتصاد بشوند و بزارند حاج علی که نیروی مردمی باصداقت از بطن مردم هستند وکالت مردم را بر عهده بگیرند.

 

افتخاری با اشاره به لقب مطرح شده وکیل‌الدوله خطاب به تاجگردون گفت: واقعا این لقب را قبول نداری یا اینکه فکر میکنی دیگه مردم سیاسی نیستند امروز بچه‌های کوچه و بازار هم تحلیل‌گر برجام شده‌اند.

 

وی افزود: شما از وزیر آموزش و پرورش دفاع کردی گفتی اگر من نبودم وزیر آموزش و پرورش استیضاح می‌شد خبر را نخواندی در سایت معاونت عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ کهگیلویه و بویراحمد مقام اول ترک تحصیل را دارد، دفاع شما از وزیری که در دفاعش دچار مشکل بود، فاجعه کرسنت را داشت مگه دفاع نکردی، میگن صحبانه و ناهارتان را با آقای زنگه می‌خورید اما چرا وضعیت استخدامی نیروهای قراردادی صنعت نفت فقط باید به تأیید خود وزیر برسد از این دفاع نمی‌کنید.

 

این مدرس دانشگاه ادامه داد: اگر برای رضای خدا کار می‌کنی آن را به رخ مردم نکش اعتقاد ما این است سخیف‌ترین شعاری که میشود داد، خدمت بی‌منت است این شعار شعار بدی است تصور کنید من به کسی بگویم کتم را بدون منت به شما می‌دهم، منت در این شعار نهفته است، چرا ما نمی‌خواهیم قبول کنیم ما در این دولت به حق و حقوق خودمان نرسیده‌ایم.

 

افتخاری متذکر شد: پتروشیمی گچساران را صحبت کردی، پتروشیمی گچساران امسال ۱۱ ساله شد، اما در کنار ما پتروشیمی ایلام، مهاباد، کردستان سال ۸۹ شروع شد و الان دارد نیرو استخدام می‌کند، مگر آنها امیرکبیر داشتند، مگر رئیس بودجه داشتند، مگر میرشکار داشتند.

 

وی تصریح کرد:به نظر من شما یک قلندر بیشتر نیستید ویادمان باشد خداوند اجازه نمی‌دهد همیشه مومنان فریب بخورند، یادمان باشد خداوند همیشه اجازه نمی‌دهد ما از مظلومیت ولایت سوءاستفاده کنیم اما یادمان باشد خداوند بعضی مواقع بما اجازه میدهد آنقدر بروی بالا و بعد محکم بکوبه که مردم بدانند جامعه پیش خواهد رفت.

 

عضو جریان پیشگامان وفاق و همدلی  بیان کرد: اگر قرار است تلاش‌های شما به ثمر بنشاند و علی فولادی‌وندا به عنوان نماینده گچساران و باشت معرفی شود باید در این ۴۸ ساعت آینده تلاش خودمان را بکنیم.

 

انتهای پیام/م

 

دیدگاه‌ها

متاسفم که چنین افرادی پیدا میشوند این آقا آبروی اصولگراها را برده با این فن بیان .نمیدونم ولی من به عنوان یک اصولگرا که خط قرمزم رهبری هستش این افتخاری را قبول ندارم ...نمیدونم چرا هر کاری میکنم حرفهاش به دلم نمیشینه شاید از قبل باشه که نظرش این بود یا کار یا درس ...جمله ای که باعث شد خیلی ها از جمله خود من انصراف بدم از دانشگاه..... حالا چیزهایی دیگه که خودم دیدم چه برخورد خوبی با هم کلاسی های من داشت منظورم خانمها ولی آقایون محروم بودند ...خلاصه نباید کنار فولادی بایسته چون رای این مرد بزرگ خراب کرده ....در هر صورت پیروز میدان اصولگراها هستند ...
شما کارتونه که تخم نفاق در بین مردم گچساران و باشت باندازید
آقای فولادی هر چی فکر میکنم نمیفهمم شما با این آقایان افتخاری و سهراب علیزاده چه وجه اشتراکی داری؟ به یاد سریال مختار نامه افتادم وقتی یکی از یاران توابین خودش در لحظه آخر بین شمر و عمر و خو لی می‌بینه، میفهمه مسیری که آمده اشتباه بوده و مواردی از آقایان و سخنانانی شنیدیم که واقعا نگران کننده است رهبر من امام خامنه ای است اما بدلیل حمایت این آقایان از شما رای من تاجگردون

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها