نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. اسفند 1394 - 21:00
امام جمعه گچساران گفت: کسی که در کشور در نطق انتخاباتی خود علیه سران فتنه حرف نمی‌زند مشکل داردو شورای نگهبان که خیلی جاها تحت فشار دولتمردان قرار گرفت و برخی‌ها که نباید تأیید می‌شدند، تأیید شدند و آن‌ها امروز در نطق انتخاباتی خود می‌گویند که من خود نظام و انقلاب هستم.

به گزارش آفتاب جنوب،عصرامروز حجت‌الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران درمراسم ویژه ایام فاطمیه که در مسجد شهیدان گچساران برگزارشد،ضمن تسلیت این ایام با اشاره به تبلیغات انتخاباتی کاندیداها در گچساران گفت:متأسفانه در این چند روز تبلیغات انتخاباتی، حرمت ایام فاطمیه در شهرستان نگه داشته نشد و همه نگران شدند.

 

حرمت ایام فاطمیه در گچساران حفظ شود

 

وی با تاکید براینکه فرهنگ فاطمی باید در جامعه ترویج شود،افزود:ضروری است که حرمت‌ این ایام در گچساران حفظ شود و ارزش‌های اسلامی و انقلابی در جامعه به ویژه در بین نوجوانان و جوانان ترویج شود.

 

امام جمعه گچساران درادامه با بیان اینکه همه باید تلاش کنند فرهنگ عفاف و حجاب در این شهرستان ترویج و نهادینه شود،تاکیدکرد:باید از ارزش‌های اسلامی و دینی و فرهنگ اهل بیت(ع) به خوبی دفاع کنیم و این فرهنگ و ارزش‌ها را به افراد جامعه منتقل کنیم و این وظیفه شرعی هر زن و مردی است.

 

برخی بدنبال حذف حجاب در جامعه هستند

 

حجازی افزود: برخی‌ها به دنبال از بین بردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه هستند وبرخی‌ها نیز به دنبال حذف حجاب در جامعه هستند.

 

وی درادامه به نقش و جایگاه امام جمعه در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: امام جمعه باید از اسلام و نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی دفاع کند و امام جمعه باید موافق نظام باشد.

 

کسی در نطق انتخاباتی خود علیه سران فتنه حرف نمی زند مشکل دارد

 

امام جمعه گچساران درادامه تصریح کرد: کسی که در کشور در نطق انتخاباتی خود علیه سران فتنه حرف نمی‌زند مشکل داردو شورای نگهبان که خیلی جاها تحت فشار دولتمردان قرار گرفت و برخی‌ها که نباید تأیید می‌شدند، تأیید شدند و آن‌ها امروز در نطق انتخاباتی خود می‌گویند که من خود نظام و انقلاب هستم.

 

امام جمعه گچساران اظهارکرد: امروز برخی‌ها می‌گویند که یک انگشت رستم از همه شهداء بالاتر بوده و شاهنامه بالاتر از قرآن کریم بوده است ؛این حرف‌ها چه معنایی دارد.

 

برخی مرتب به شورای نگهبان توهین می کنند

 

حجازی تصریح کرد:امروز برخی‌ها می‌گویند که ما بدون آمریکا نمی‌توانیم زندگی کنیم برخی‌ها نیز به شورای نگهبان توهین و حمله می‌کنند و خطاب به شورای نگهبان  می‌گویند که شما چکاره هستی و کی شما را تأیید می‌کند.

 

برخی اعتبار حوزه علمیه برادران مارا حذف کردند

 

امام جمعه گچساران گفت: برخی‌ها مقابل مبانی دینی و حوزه‌های علمیه می‌ایستند و در مقابل حوزه علمیه خواهران و برادران ما نیز ایستادند واعتبار حوزه علمیه برادران ما را حذف کردند و گفتند که روحانیت و عمامه به ضرر ماست.

 

حجازی افزود: گفتند که رشد روحانیت و حوزه‌های علمیه و تقویت روحانیت و حوزه‌های علمیه نباید انجام گیرد زیرا حوزه‌های علمیه به دنبال ترویج عفاف و حجاب، ارزش‌های اسلامی و انقلابی در جامعه است.

 

برخی بدنبال تغییر در جریان ولایت هستند

 

امام جمعه گچساران تصریح کرد: همه باید از حریم اهل بیت(ع) و ارزش‌های اسلامی و انقلابی حمایت و دفاع کنند،برخی‌ها به دنبال این بوده که مجلس خبرگان رهبری را تصاحب و در جریان ولایت تغییر ایجاد کنند و بعد می‌گویند ما از همه ولایت‌مدارتر هستیم، چرا دروغ می‌گویید.

 

وی افزود: شورای نگهبان در شهرستان و استان و کشور حواس خود را در انتخابات جمع کنند و من کاری به مسائل سیاسی ندارم و به مبانی اسلامی و ارزش‌های دینی و انقلابی و احکام اسلامی کار دارم.

 

امام جمعه گچساران گفت: آنچه مدنظر رهبر معظم انقلاب بوده این بوده که این انقلاب یک انقلاب اسلامی بوده و انقلاب آمریکایی نیست ونظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و احکام اسلامی است.

 

دشمن بدنبال نفوذ بر ملت ایران است

 

وی افزود: حمایت و دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی و مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان وظیفه همه است ودشمن به دنبال نفوذ بوده و به دنبال این است که دوباره بر ملت ایران اسلامی تسلط پیدا کند.

 

حجازی بیان کرد: تفکری که فتنه 88 را محکم محکوم نمی‌کند و آن‌هایی که پرچم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را زیرپا گذاشتند تفکری بوده که با آمریکا‌یی‌ها است.

 

امام جمعه گچساران درادامه بر لزوم حضور حداکثری ملت ایران اسلامی در انتخابات هفتم اسفندماه تأکید کرد و افزود: کسانی باید وارد مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شوند که مومن، انقلابی و نسبت به دشمن کینه داشته باشند.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها