نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. بهمن 1394 - 12:51
فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه امروزانقلاب اسلامی طلایه‌دار حمایت از مظلومان و ستمدیدگان در جهان است ،گفت:دهه فجر از روزهای ماندگار در تاریخ ملت ایران است و در حقیقت نهضت حضرت امام (ره) زمینه ساز بیداری اسلامی در اقصی نقاط عالم شده است.

به گزارش آفتاب جنوب،جهانگیر انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران پیش از ظهر امروز در مراسم گلباران و عطرافشانی گلزار مطهرشهدای این شهرستان گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی پایانی بر حکومت طاغوت و رهایی ملت ایران  از یوغ  استکبار بودودر حقیقت دهه فجر افتخاری برجسته و بزرگ در تاریخ پرفراز و نشیب ایران زمین است.

 

وی با بیان اینکه انقلاب  اسلامی برگرفته از اراده الهی و در راستای احیای ارزش‌های فراموش شده اسلامی به وقوع پیوست،افزود:انقلاب اسلامی با رهبری امام (ره) و نثار خون هزاران شهید به ثمر نشست و دردوران دفاع مقدس با ایثارگری و رشادت های فرزندان انقلاب بیمه شد.

 

انصاری اظهارکرد: امروز دیگر انقلاب اسلامی ایران انقلابی پویا و فراگیر شده و حضور جوانان و نوجوانان پرشور سبب دلگرمی و خوشحالی دوستداران نظام شده و این در سایه برگزاری باشکوه هرساله مراسم‌ها و تبیین اهداف انقلاب است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با تاکیدبراینکه ارزش‌های انقلاب اسلامی باید همواره برای نسل جوانان و نوجوان ترویج و یادآوری شود،افزود: امروز ملت بزرگ ایران با داشتن بصیرت و بهره‌گیری از تعالیم انبیای الهی و گوش به فرمان مقام معظم رهبری در برابر تهدیدات دشمنان ایستاده‌اند.

 

انصاری تصریح کرد:امروزنظام اسلامی طلایه‌دار حمایت از مظلومان و ستمدیدگان در جهان است واین افتخار در سایه انقلاب اسلامی و رهبری‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری ونیز حمایت بصیرت‌مندانه مردم شکل گرفته است.

 

وی اظهار کرد: دهه فجر از روزهای ماندگار در تاریخ ملت ایران است و در حقیقت نهضت حضرت امام (ره) زمینه ساز بیداری اسلامی در اقصی نقاط عالم شده است.

 

 فرمانده سپاه ناحیه گچساران انقلاب اسلامی را بر گرفته از نهضت عاشورا دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی فصل جدیدی در تاریخ معاصر گشود و الحمدالله شاهدموفقیت‌های بسیاری در عرصه های مختلف جهانی هستیم.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها