نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. دى 1394 - 23:48
مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس،گفت: تشخیص و صلاحیت صدور اجازه بازی سوشا مکانی در اختیار ارکان قضایی فدراسیون فوتبال است.

به گزارش آفتاب جنوب ،مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس، گفت: تشخیص و صلاحیت صدور اجازه بازی سوشا مکانی در اختیار ارکان قضایی فدراسیون فوتبال است. 



آرش نجفی در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه تاکنون ازسوی مراجع قضایی فدراسیون نامه ای مبنی بر محکومیت مکانی دریافت نکرده ایم، افزود: اینکه این بازیکن می تواند تیمش را همراهی کند از حیطه اختیارات باشگاه خارج و بستگی به دستور ارکان قضایی فدراسیون فوتبال دارد البته صلاحیت کمیته انضباطی درخصوص تصمیم گیری راجع به اجازه بازی مکانی موجب خدشه به حقوق باشگاه در رابطه با پی گیری این مساله نخواهد شد. 



وی افزود: در واقع باشگاه پرسپولیس نیز این صلاحیت را دارا خواهد بود که درخصوص مسایل انضباطی بازیکن، جلسه کمیته انضباطی تشکیل داده و تصمیم گیری نماید لیکن این تصمیم اصولا می بایست به تایید مراجع قضایی فدراسیون نیز برسد. 



نجفی افزود: در همین ارتباط به محض اینکه نامه مراجع قضایی فدراسیون را دریافت کنیم این موضوع را پی گیری و اقدام لازم را به انجام خواهیم رساند هرچند که این احتمال نیز وجود دارد که هیات مدیره باشگاه راسا اقدام به تشکیل کمیته انضباطی داخلی گرفته و درخصوص این بازیکن تصمیم گیری کنند. 



مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس درخصوص چرخه قانونی این موضوع نیز تصریح کرد: این موضوع از دو طریق امکان طرح در ارکان قضایی فدراسیون را دارد اول اینکه پس از صدور حکم نهایی درمراجع قضایی و عمومی این رای مستمسکی برای صدور رای کمیته انضباطی فدراسیون شود و دوم اینکه مراجع قضایی فدراسیون راسا تصمیم به ورود در رسیدگی پرونده و صدور حکم نمایند.

 

نجفی درباره چگونگی ایفای حقوق باشگاه پرسپولیس دراین باره نیز گفت: من وکیل باشگاه هستم و تا به امروزاز طرف باشگاه ماموریتی دراین رابطه به این اداره داده نشده است و درحال حاضرعلی اکبرطاهری سرپرست باشگاه به تنهایی درحال پی گیری این موضوع است. 



وی تصریح کرد: به طور حتم مسوولان صلاح باشگاه را در این باره در نظر گرفته و اگر لازم باشد دستوراقدامات قانونی از جمله طرح شکایت را مطرح و این موضوع را دردستور کار کمیته انضباطی و اداره حقوقی باشگاه قرارخواهند داد که البته تا به این لحظه اتفاقی نیفتاده است. 



سوشا مکانی چندی پیش از سوی مراجع قضایی و عمومی به دادگاه احضارو درمورد تخلف صورت گرفته تفهیم اتهام شد وی یکشنبه گذشته با تودیع قرار وثیقه از زندان آزاد شد. 

انتهای /

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها