نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. دى 1394 - 18:28
در حالی که فرماندارگچساران از برگزاری یک انتخابات پرشور و باشکوه در این شهرستان خبرمی دهد کمی آنطرف تر فرماندار باشت از کمبود امکانات در برگزاری انتخابات در این شهرستان گلایه دارد.

به گزارش آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران ظهر امروز درگردهمایی مشترک هیئت‌های نظارت، اجرایی و بازرسی گچساران و باشت که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد،گفت: خوشبختانه در گچساران فضا برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و پرشور مهیا بوده است.

 

وی افزود: در حوزه انتخابیه گچساران و باشت 12 نفر برای انتخابات مجلس دهم ثبت نام کردند که این 12 نفر در هیئت اجرایی شهرستان تأیید شدند.

 

فرماندار گچساران تصریح کرد: برای انتخابات امسال 101 شعبه اخذ رأی در گچساران و باشت پیش‌بینی شده است که از این تعداد 62 شعبه اخذ رأی در سطح شهر هستند.

 

رحیمی افزود: 39 شعبه اخذ رأی در روستاها پیش‌بینی شده است که تعداد 2 شعبه به صورت سیار است.

 

سید مسعود حسینی فرماندار باشت نیز در این گردهمایی، گفت:برای انتخابات هفتم اسفندماه امسال تعداد 44 شعبه اخذ رأی در این شهرستان پیش‌بینی شده است ومتأسفانه در برگزاری انتخابات در این شهرستان با کمبود امکانات روبه‌رو هستیم.

 

وی افزود: امیدواریم مسئولان در این زمینه با ما همکاری کنند تا بتوانیم انتخاباتی بسیار مطلوب در شهرستان باشت برگزار کنیم.

 

گفتنی است جلسه گردهمایی مشترک هیئت‌های نظارت، اجرایی و بازرسی شهرستان‌های گچساران و باشت با حضور استاندار و معاونان وی، فرماندار گچساران و باشت در سالن جلسات فرمانداری گچساران برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها