نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. دى 1394 - 16:44
استاندارکهگیلویه و بویراحمدگفت:باید سعی کنیم انتخابات در استان به صورت سالم و رقابتی و باشکوه برگزار شودکه حتی یک اشتباه در انتخابات آبرو و عزت استان را زیرسوال می‌برد.

به گزارش آفتاب جنوب،سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز در جلسه گردهمایی مشترک هیئت‌های نظارت، اجرایی و بازرسی شهرستان‌های گچساران و باشت که در سالن جلسات فرمانداری گچساران برگزار شد، با اشاره به اینکه انتخابات مهم‌ترین نماد و جلوه عینی مردم‌سالاری و دموکراسی است، افزود: انتخابات نشاط را در جامعه ایجاد می‌کند و یک پدیده بسیار مهم در جامعه است و همه ما در آستانه یک کار بسیار بزرگی هستیم و برای برگزاری انتخابات سالم همه ما باید تلاش کنیم.

 

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات باشکوه سبب اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌شود،گفت:هدف همه در انتخابات باید کسب آبرو و عزت و افزایش اقتدار و سربلندی برای نظام اسلامی باشد.

 

استاندارکهگیلویه و بویراحمداظهارکرد: باید سعی کنیم انتخابات در استان به صورت سالم و رقابتی و باشکوه برگزار شودکه حتی یک اشتباه در انتخابات آبرو و عزت استان را زیرسوال می‌برد.

 

خادمی با بیان اینکه امنیت، عزت و آبرو از دستاورهای انتخابات است،گفت:باید تلاش کنیم انتخابات در این استان با مشارکت حداکثری مردم و بسیار پرشور ، باشکوه و سالم برگزار شود.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها