نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. دى 1394 - 18:54
فعال سیاسی و فرهنگی گچساران گفت: 9 دی مردم آمدند تا سازش ناپذیری انقلاب را به عناصر سست ایمان و متزلزل بباورانند و دشمنان را از حرکات ایذایی تخریب کنندکان اموال عمومی و صبر و تحمل مردم انقلابی، نا امید و مایوس کنند.

یدالله مردای فعال سیاسی و فرهنگی در گچساران صبح امروز در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به فرارسیدن سالروزحماسه ۹ دی و نامگذاری آن به عنوان روز بصیرت، گفت:در بررسی تاریخ معاصر موارد متعدد از خیزش با شعور ملت ایران در مواقع حساس و سرنوشت سازبرای خروج از بن بست سیاسی و اجتماعی دیده شده است که می توان به قیام های متعدد منطقه ای در اعتراض به روشهای مدیران نالایق و سیستم دیکتاتوری قاجاریه، پهلوی و مبارزه با دول استعمارگری که در صدد سلطه و غارت منابع این کشور برآمدند،اشاره کرد.

 

وی افزود:هنوز نام رئیس علی دلواری و میزا کوچک خان ، شیخ محمد خیابانی ، صولت الدوله قشقایی ، مبارزات مدرس ها و کاشانی ها و مصدق ها بر پهنه تاریخ ایران می درخشد که خود نمادهایی از بصیرت و توانایی و ظلم ستیزی و بیداری ملتی است که هرگاه در مسیر رشد و عزت خود مانع و یا حضور پیدا و پنهان استکبار و پیاده نظام سلطه گران جهانی را ملاحظه نمایند، جوشان و خروشان وارد عرصه می شوند.

 

مرادی با اشاره به حماسه ماندگار 9 دی ،دستاوردو پیامدهای آن تصریح کرد: ریشه قیام 9دی 88 در پیروزی انقلاب اسلامی و بهم ریختن تعادل منافع قدرت های بزرگ و استقرار یک نظام سیاسی جدید مبتنی بر اندیشه دینی و استقلال در تمام ابعاد است زیرا انقلاب اسلامی ایران تحولی عظیم و همه جانبه در ایران و دنیای اسلام و منظقه حساس خاورمیانه ایجاد نمود.

 

این فعال سیاسی و فرهنگی افزود: احیای فرهنگ و هویت دینی اسلامی همراه با بازسازی تمدن نوین اسلامی ایرانی از یکطرف و مبارزه سازش ناپذیر با استکبار و صهیونیست بین الملل را بر آن داشت تا با ایجاد مشکلات و موانع و تهدیدات گوناگون از گسترش و صدور پیام های آن جلوگیری و در نهایت با استحاله و فرو پاشی خزنده و تدریجی مجددا کنترل ایران و منطقه را در اختیار بگیرند.

 

 تقلب یا همان دروغ بزرگ پروژه طراحی شده دشمنان در انتخابات 88 بود

 

مرادی در ادامه تصریح کرد: استکبار جهانی وقتی موفق نشد تا با جنگ ، ترور و محاصره اقتصادی و نظامی به این مهم دست یابد و از رویارویی مستقیم نیزعاجز بودند به فرپاشی از درون از طریق جنگ نرم و تغییر ذائقه به شدیدترین و پیچیده ترین شکل آن روی آوردند و در آستانه انتخابات سال 88 بر این عقیده بودند که زمان میوه چینی آنها فرا رسیده است .

 

وی با بیان اینکه دشمنان از طریق تمرکز بر محور انتخابات از ماهها قبل از برگزاری سعی کردند تا در نحوه انتخابات مردم تاثیر بگذارند،افزود: دشمنان انقلاب وقتی که عزم، جزم و اراده و شعور مردم را مشاهده کردند روی به پروژه از قبل طراحی شده تقلب یا همان دروغ بزرگ آمدند و تا بدین طریق با به چالش کشیدن روند انتخابات مشروعیت و توانایی مطلوب نظام را خدشه دار کنند.

 

فتنه گران بدنبال مهار جریان بیداری اسلامی درمنطقه

 

مدیر سابق آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه دشمنان و بازیگران صحنه داخلی در تلاش بودند تا با دو قطبی کردن جامعه فرایند ریزش باورهای عمیق به رهبری و نظام را دنبال نمایند،افزود:آنها می خواستند از مردم بخاطر رویگردانی جامعه به شعارها وگزینه ها یشان انتقام بگیرند وبا مشروعیت زدایی از احمدی نژاد و اقبال عمومی که به ایشان ایجاد شده بود تحرک و پیشرفت جامعه را باز دارند.

 

مرادی تصریح کرد:فتنه گران می خواستند با طرح شعارهای ساختار شکنانه علیه ولایت فقیه و پاره کردن عکس امام (ره)و هجوم به خیمه های عاشورای حسینی مفهوم اسلامیت انقلاب را از اذهان ملت بزدایند وامیدواری به دشمنان انقلاب برای تداوم پروژه براندازی و ناامن نشان دادن کشور برای جلوگیری از علل مذاکرات هسته ای و نیزناامید کردن ملت های بیدار و آگاه منطقه برای مهار جریان بیداری اسلامی از دیگر تلاش های فتنه گران و دشمنان نظام اسلامی بود.

 

این فعال سیاسی و فرهنگی با اشاره به عدم درک و کینه ورزی جریانات سیاسی و افراد متنفذی از بدنه نیروهای انقلاب اسلامی که نقش بازیگری استکبار را بر عهده گرفتند،گفت: عناصر بریده از اسلامیت نظام که سال ها نان انقلاب را خورده بودند و با شعار همراهی با امام (ره)به آرمانها و اهداف آن پیر سفرکرده خیانت ورزیدند .

 

استحاله فکری در بدنه دولتمردان عصر سازندگی و اصلاحات

 

وی افزود:افرادی که در بدنه دولتمردان عصر سازندگی و اصلاحات خود دچار استحاله فکری شده بودند و با ترورعناصر سیاسی و فرهنگی به کشورهای غربی و چهره پردازی از عناصری وابسته به تفکر لیبرالیستی با طرح حاکمیت دوگانه و نافرمانی مدنی و پیوند با جریان اپوزیسیون خارج نشین هم غائله 78 را پدید آورده بودند و هم در سال 88 ازفعالان دفاتر انتخاباتی و هیجانات سیاسی در مراکز آموزش عالی و جشنواره های هنری و ادبی بودند.

 

مرادی گفت: انتخابات یک بهانه و ابزار بود برای طراحی آشوب و اغتشاش و بی توجهی به امنیت و قانون؛ بازیگران صحنه داخلی ماموران اجرای فرامین نوشته شده ای بودند که به کشور و ملت و روند توسعه آسیب فراوان وارد کردند.

 

در 9دی بساط ماجراجویان دست نشانده برچیده شد

 

مدیر سابق آموزش و پرورش گچساران در ادامه تصریح کرد:فتنه گران یا همان بازیگران صحنه داخلی تضعیف قدرت و اقتدار نظام را نشانه رفتند و مردم پس از 8 ماه تحمل و خویشتنداری، ناگهان به یک اشارت رهبرشان خودجوش و آگاهانه با شعورو شور انقلابی و دینی برآشفتند و بساط ماجراجویان دست نشانده و فریب خوردگان طماع را که با سکوت قاعدین دنیا طلب همراه شده بود، برچیدند.

 

وی با بیان اینکه در 9دی مردم آمدند تا اعلام کنند که زنده اند و تا زنده اند انقلاب شان توفنده و پایدار ادامه دارد،اظهارکرد: در 9دی مردم آمدند تا سازش ناپذیری انقلاب را به عناصر سست ایمان و متزلزل بباورانند و دشمنان را از حرکات ایذایی تخریب کنندکان اموال عمومی و صبر و تحمل مردم انقلابی، نا امید و مایوس کنند.

 

مرادی تصریح کرد:حماسه 9دی برگ زرینی ازتاریخ آگاهی یک ملت بزرگ و آینده نگری آنان برای جلوگیری از سلطه یافتن مجدد اجانب بر این سرزمین کهن و تداوم تبدیل ایران به یک محور مقاومت در منطقه برای رهایی همه مظلومان و ستمدیدگان تاریخ در سایه اصل ولایت فقیه و حفظ آرمان ها و اندیشه های والای امام (ره)است.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

شما خودت می آمدی برای انتخابات مجلس ثبت نام میکردی اونوقت میفهمیدی 50 رای هم نمی آوردی.حالا شدی برای ما نظریه پرداز 9 دی؟؟؟؟؟؟؟؟ بعدشم فعلا حضرات سازندگی و اصلاحات هم انتخابات ریاست جمهوری را بردند هم نمایندگی گچساران را.شما خوبه دیگه خودت را بازنشسته کنی تا جوانان جای شما نظریه پردازی کنند. همین تحلیلهای اشتباه را برای جوانان اصولگرا کردی که انتخابات گچساران را به دکتر تاجگردون واگذار کردید!!!!!!!!

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها