نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. دى 1394 - 14:39
امام جمعه گچساران با بیان اینکه ولایت‎‌مداری شاخصه اصلی یک کاندیدای اصلح است، گفت: مردم باید در انتخاب کاندیدای اصلح به همه معیارهای لازم یرای حضور یک فرد در مجلس شورای اسلامی توجه کنند.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام سد امین‌الله حجازی ظهر امرو در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوا و پرهیزکاری و دوری از نافرمانی‌های خداوند اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری دو بال مهم برای رسیدن به کمالات انسانی و الهی است.

وی افزود: خداوند همواره پرهیزکاران و متقین را مورد لطف و عنایت خود قرار می‌دهد.

امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتخابات همواره در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اهمیت زیادی برخوردار بوده زیرا تعیین سرنوشت مردم و آینده کشور در این همایش بزرگ رقم می‌خورد.

حجازی بیان کرد: انتخابات پیش‌روی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی یکی دیگر از عرصه‌های بزرگ مردم ایران اسلامی بوده که حضور پرشور و بانشاط مردم در این عرصه بار دیگر دشمنان را ناامید خواهد کرد.

وی با اشاره به برخی مسائل مطرح شده در بحث مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ملاک انتخاب باید پاسداری از ارزش‌های بلند انقلاب و انتخاب افراد صالح و دوستدار انقلاب همچنین پایبند و متعقد به اصل ولایت فقیه بود.

حجازی با بیان اینکه ایران اسلامی با محوریت ولایت فقیه استوار مانده است، گفت: ولایت فقیه پررنگ‌ترین نقش در حفظ نظام و پایداری آن است که نباید در این خصوص شائبه ایجاد کرد.

امام جمعه گچساران با اشاره به دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در ایران اسلامی یکی از مهم‌ترین پایگاه‌ها بوده که نقش و تأثیرگذاری آن بر کسی پوشیده نیست.

حجازی ولایت‌مدار بودن، پایبند بودن به ارزش‌های نظام، تعهد و تخصص را از شاخصه‌های مهم یک نماینده دانست و گفت: مردم باید در انتخاب نماینده خود برای حضور در مجلس معیارها را در نظر بگیرند و با تفکر و دوراندیشی انتخاب کنند.

وی قوم‌گرایی و دید سیاسی در انتخاب کاندید اصلح را اشتباه دانست و افزود: تخصص، تعهد، ولایت‌مدار بودن، آشنایی با مشکلات و نارسایی‌ها  و مردمی بودن را از معیارهای مهم انتخاب یک نماینده اصلح است.

فارس

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها