نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. دى 1394 - 11:58
از آغاز نام نویسی از داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شوارای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستانهای سه گانه استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 35 داوطلب نام نویسی کرده اند.

به گزارش آفتاب جنوب،به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،از آغاز نام نویسی از داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شوارای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستانهای سه گانه استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 13 داوطلب نام نویسی کرده اند.

 

در حوزه بویراحمد و دنا در حال حاضر چهره سرشناسی تاکنون نام نویسی نکرده است اما افرادی با نام های1. عبدالنبی انصاری دارای دکترای تخصصی PHD فارماکولوژی از دانشگاه بین‌المللی پردیس شیراز و  2. رحیم سبحانی‌زاده دارای مدرک کارشناسی‌ارشد علوم سیاسی با حضور در فرمانداری بویراحمد نام نویسی  خود در این حوزه انتخابیه خود را قطعی کردند.

 

 

-رحیم سبحانی‌زاده دومین نامزد انتخابات بویراحمد و دنا در مجلس دهم شد.

سبحانی

-سبحانی‌زاده دارای مدرک کارشناسی‌ارشد علوم سیاسی و اصولگرا است.

 

در حوزه انتخابیه گچساران و باشت ،تنور این انتخابات نفس گیر زود تر از دیگر رقبا گرم شده و 3. غلام رضا تاجگردوننماینده فعلی مردم این دو شهرستان در اولین ساعات امروز اقدام به ثبت نام در این حوزه انتخابیه کرده است.

 

 

 

اما در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ که همیشه آماج سیاست بازی و تاخت و تاز کاندیداها از دو طیف است بعد از کناره گیری حجت الاسلام بزرگواری برای حضور در انتخابات هنوز خبر از ثبت نام کاندیداهای معروف به گوش نمی رسد.

 

 

4.حجت‌الاسلام سیدمجتبی مشیری‌فرد(( اصولگرا)) دارای مدرک کارشناسی ارشد حوزوی و نماینده ولی فقیه در ناجا شهرستان‌های کهگیلویه و گچساران از سال ۸۱ تا ۸۸ از کاندیداهای انتخابات دهم مجلس حوزه انتخابیه کهیگلویه است.

 

 

http://kebnanews.ir/wp-content/uploads/2015/12/IMG_9813.jpg

 

5.سید سعید محقق جوان ۳۲ ساله دانشجوی دکترای رشته ارزیابی محیط زیست از دیگر کاندیدای ثبت نام شده امروز بود که خود را مستقل معرفی کرد.

IMG_9843

 

6. علی آرام از جناح اصلاح طلبان و دارای مدرک دکترای شهرسازی از دیگر داوطلبان حوزه انتخابیه کهگیلویه است که امروز نام نویسی کرد.

 

http://kebnanews.ir/wp-content/uploads/2015/12/IMG_98361.jpg

 

 

7. علیرضا سجادی‌مهر از فرهنگیان بازنشسته و متولد شهرستان بهمئی که ۳۰ سال سابقه کار فرهنگی را در کارنامه کاری خود بهمراه دارد نیز برای حوزه انتخابیه کهگیلویه ثبت نام کرد.

 

 در سومین روز نام نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان و دومین روز انتخابات مجلس شورای اسلامی

 

*در دومین روز از ثبت‌نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی، 8. سید شکرالله امامی (اصولگرا) برای حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ثبت نام کرد.

امامی گفت: معتقد به ائتلاف در راستای تقویت مبنانی اصولگرایی هستم.

 

وی در کارنامه خود فرمانداری چرام و مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد را دارد. امامی همچنین دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در علوم سیاسی است.

 

9. رهام یزدان‌پناه استاد دانشگاه نیز برای حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ثبت‌نام کرد. یزدان‌پناه دانشجو دکترای تخصصی در رشته مدیریت صنعتی است.

 

*این افراد را تعدادی از هواداران‌شان همراهی می‌کردند.

 

* حجت‌الاسلام صادق خشنود برای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری حوزه انتخابیه استان کهگیلویه وبویراحمد ثبت نام کرد.

 

خشنود با بیان اینکه امور اداری کشور بر اساس انتخابات و متکی به آرای مردم است، اظهار کرد: مجلس خبرگان رهبری وظیفه آن تعیین رهبری می‌باشد از جایگاه خاصی برخوردار است. اینجانب احساس وظیفه کردم که در حد توان وارد این عرصه شوم.

خشنود سابقه فعالیت در حوزه‎‌های علمیه، دفاع مقدس و کار قضایی دارد و  وکیل پایه یک دادگستری است.

 

 

10. محمود منطقیان یکی از چهره های جبهه اصلاحات، صبح امروز برای ثبت نام در رقابت های انتخابات مجلس در ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان کهگیلویه حضوریافت.

وی پیش از این نیز برای چند دوره ثبت نام کرده بود اما نتوانست به مجلس راه یابد.

 

 

منطقیان قصد شرکت در انتخابات مجلس از حوزه کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده را دارد.

 

11. محمدباقر شریفی متولد گچساران ، دارای تحصیلات حوزوی ودانشجوی دکترای مدیریت استراتژیک و از طیف اصولگرایان میباشد.

-وی کارشناس مسئول تقسیمات کشوری ومدیرکل دفتراموراجتماعی وفرهنگی استانداری کهگیلویه وبویراحمد ،بخشداری لوداب،مسئول آرشیو کتابخانه ای صداوسیما ،مسول رفاه وامور اجتماعی صداوسیما را درکارنامه کاری خود دارد.

 

12. امان اله افشین پور در حوزه انتخابیه گچساران و باشت برای انتخابات مجلس دهم ثبت نام کرده‌اند.

افشین پور متولد روستای شادگان از توابع بخش مرکزی شهرستان باشت و فارغ التحصیل رشته دندانپزشکی از دانشگاه شیراز است.

 

از سوابق مدیریتی وی می توان به، رئیس شورای اسلامی شهردوگنبدان (دور دوم)، ۴سال رئیس نظام پزشکی گچساران، رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران اشاره نمود.

 

در سومین روز از نام نویسی داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

 

13. البرز بنام از چهره های شاخص اصلاح طلب شهرستان کهگیلویه با حضور در فرمانداری کهگیلویه برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم حوزه کهگیلویه بزرگ نامنویسی کرد.

 

 بنام 37 سال سابقه فعالیت سیاسی و 24 سال سابقه کار پزشکی و مدیریت شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در دولت اصلاحات را در کارنامه خود دارد.

 

14. غلام عباس مردانی نیز با حضور در فرمانداری کهگیلویه برای حضور در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرد.

 

 

مردانی 25 سال سابقه فعالیت فرهنگی دارد و هم اینک نیز مسئول روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت است.

 

وی با شعار پیشرفت، عدالت، تحول و خدمت کارآمد در این دوره از انتخابات  به صحنه آمده است.

 

15. علی دلاور نیز ظهر امروز با حضور در فرماندار کهگیلویه نام خود را به عنوان پانزدهمین داوطلب دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی به ثبت رساند.

 

 

وی دارای مدرک فوق لیسانس تاریخ اسلام از دانشگاه دولتی شیراز و 25 سال سابقه کار فرهنگی است.

دلاور عضو حزب موتلفه اسلامی و از جریان اصولگرا است و با هدف خارج کردن شهرستان کهگیلویه از بن بست و اجرای عدالت در این انتخابات شرکت می کند.

 

 

16. سومین روز ثبت نام از نامزدهای انتخابات مجلس دور دهم در فرمانداری بویراحمد شروع شد و در این روزغلامحسین رهبرنیا متولد سال ۵۸ از منطقه دشتروم بویراحمد با حضور در فرمانداری پشت میز ثبت نام نشست و فرم های ثبت نام را تکمیل کرد.

 

لحظه به لحظه با انتخابات: ثبت نام 16 داوطلب مجلس و یک داوطلب مجلس خبرگان در کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر و سوابق

رهبرنیا با گرایش اصلاح طلبی در کارزار انتخابات شرکت کرد و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد عمران و دانشجوی دکترای شهرسازی است.

 

رهبرنیا مدیرعامل و مجری پروژه های ملی و استانی و عضو انجمن متخصصین استان کهگیلویه و بویراحمد است.

 

17. علی توکلی متولد سال ۵۵ و کارمند شرکت نفت کهگیلویه و بویراحمد نامزد انتخابات مجلس دهم حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا شد. وی هدفش را خدمت به خلق‌الله و پیگیری مطالبات آنها دانست و گفت: من مستقل در این انتخابات حضور می یابم.

 

18. هادی هوشمند پور جوان ۳۲ ساله به صورت مستقل به عنوان داوطلب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرد.

 

19 . علی محمد شفاعت‌نیا دیگر کاندیداهای ثبت‌نام شده در سومین روز از نام‌نویسی کاندیداهای انتخابات مجلس دهم در شهرستان کهگیلویه بودند.

 

20. در حوزه انتخابیه گچساران نیز اسماعیل صادقی ثبت‌نام کرده‌اند.

 

21. چهارمین روز نام‌نویسی از نامزدهای انتخاباتی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در فرمانداری این شهرستان آغاز و صبح امروز «علی حیدری‌اصل» ۴۵ ساله با مدرک کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی و تحلیل سیستم‌های اقتصادی نام خود را به عنوان نامزد انتخابات دوره دهم مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ثبت کرد.

وی کارمند سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد است.

 

22. در  حوزه انتخابیه کهگیلویه نیز عدل هاشمی داوطلب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری کهگیلویه نام خود را ثبت کرد.

 

سردار عدل هاشمی متولد 1341 در شهرستان کهگیلویه و از رزمندگان، فرماندهان و جانبازان دفاع مقدس است.

 

هاشمی صبح امروز با حضور در فرمانداری کهگیلویه  به عنوان کاندید دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ ثبت نام کرد.

 

وی دانش آموخته مقطع کارشناسی مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد بهبهان بوده و هم اینک معاون اجرایی شرکت نفت و گاز پرشیا است.

 

 

هاشمی، مدیرعامل سابق قرارگاه قرب قائم بزرگترین شرکت وابسته به قرار گاه خاتم الانبیاء، مدیرعامل سابق گروه تخصصی نیرو گستر، معاون سابق عمرانی سازمان اوقاف کشور، شهردار دهدشت، شهردار مسجد سلیمان، مسئول و متولی طراحی، مشاوره و اجرای خطوط ملی انتقال نفت، گاز و آب و سایر پروژه های ملی و فراملی را در کارنامه خود دارد.

 

هاشمی علاوه بر مدیریت طرح های ملی فنی و عمرانی در دوران مدیریت خود، مقالات و تألیفات متعددی در حوزه های فنی،فرهنگی،تربیتی و مدیریتی به منظور ارتقاء بصیرت دینی و معنوی کارکنان تهیه تدوین و به چاپ رسانیده است.

 

23. سهراب حجت خواه در چهارمین روز از نام نویسی از داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه کهگیلویه ثبت نام کرد.

وی عضو شورای شهر وعضو هیات علمی دانشگاه آزاد دهدشت است.

 

24. سید منوچهر سیف السادات متولد 1338 فوق لیسانس حقوق عمومی دانشگاه دولتی شیراز و دانشجوی دکتری حقوق عمومی اصفهان از جریان جریان اطلاح طلب برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه کهگیلویه نام نویسی کرد.

 

 وی وکیل پایه یک دادگستری است و سابقه 13 ساله فعالیت در اموزش و پرورش به عنوان معلم ، کارشناس حقوقی و رسیدگی به شکایت ها را در کارنامه خود دارد.

 

سیف السادات مدرس دانشگاه یاسوج نیز است.

 

وی با توصیه به جریان های سیاسی بیان کرد: نباید در انتخابات اعمالی انجام داد که کسی آزرده خاطر شود.

 

 

سیف السادات ابراز داشت: اصلاح طلبان به هر اجماعی برسند از انها حمایت خواهم کرد و موافقم.

 

25. سعید پالار  متولد 1359  و دارای مدرک کارشناسی ارشد فیزیک است که با حضور در فرمانداری کهگیلویه به عنوان داوطلب دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرد.

 

 وی مدرس دانشگاه بوشهر است و به صورت مستقل با شعار "عملگرایی پیرو منویات رهبری " در این دوره از انتخابات ثبت نام کرده است.

 

26. سید خداداد کشاورز  متولد 1348 دارای مدرک دکترای زبان و ادبیات فارسی از جریان اصلاح طلب با حضور در فرمانداری کهگیلویه برای نمایندگی در این حوزه انتخابیه نام نویسی کرد.

وی استاد دانشگاه یاسوج است.

 

 

27. همزمان با چهارمین روز از نام نویسی از داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یک کاندید دیگر از حوزه انتخابیه گچساران و باشت ثبت نام کرد.

 

 

سید مصیب افتخاری متولد 1358 کاندیدای اصولگرای اصلاح طلب حوزه انتخابیه گچساران و باشت است که با حضور در فرمانداری این شهرستان گچساران نام نویسی کرد.افتخاری استاد دانشگاه آزاد گچساران است.

 



وی  دارای مدرک مهندسی عمران و عضو هیأت علمی تمام وقت گروه مهندسی  عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران است.

 

28. عبدالمجید فرهادی مدیرکل سابق کمیته امداد استان امروز با مراجعه به فرمانداری شهرستان بویراحمد برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابه بویراحمد و دنا نام نویسی کرد .



فرهادی 53 ساله دارای کارشناس ارشد فقه و مبانی حقوق اسلامی است .



وی در زمان ثبت نام با بیان اینکه از طیف مستقل وارد مبارزات انتخاباتی خواهد شد، گفت : قصد دارم فراجناحی عمل کنم.

 

29.عنایت محمدپور (اعتدال) ۵۱ ساله و کارمند بانک کشاورزی برای حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا نام‌نویسی کرد. «محمد‌پور» دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت است.

 

30. سیدصادق نصیب (مستقل) متولد سال ۴۹ و دانشجوی کارشناسی ارشد نیز برای انتخابات حوزه بویراحمد و دنا ثبت نام کرد.

 

31. سید قادر لاهوتی متولد 1334 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد گچساران با درجه استادیاری و گرایش اصلاح طلبی کاندیدای نام آشنای اصلاحطلبان شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی ، چرام و لنده است که با حضور در فرمانداری شهرستان کهگیلویه رسما برای انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام حضور کرد.

 

lahoti (2)

 

لاهوتی 60 ساله،در کارنامه خود سوابقی از جمله سه سال فرمانداری گچساران، معاونت آموزش و پرورش دهدشت، نماینده شورای عالی در آموزش و پرورش و تدریس در مقطع دکترای، کارشناسی ارشد در دانشگاه های آزاد و پیام نور گچساران را دارد.

 

 

32. "قلندر حسن پور" متولد 1350 با گرایش اصلاح طلبی و کارشناس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان دیگر کاندیدای ثبت نامی در این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه کهگیلویه است.

 

33. "علی سینا برقک" متولد 1336 با سوابق اجرایی 39 سال کار فرهنگی، گرایش اصلاح طلبی با شعار راه سبز آبادی و مدرک فوق لیسانس ایران شناسی گرایش تاریخ با حضور در فرمانداری کهگیلویه در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

 

* آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در آخرین روز از ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کرد.

نماینده آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در محل فرمانداری شهرستان بویراحمد حضور پیدا کرد و مراحل ثبت نام نماینده مقام معظم رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را انجام داد.

 

سید شرف‌الدین ملک حسینی در سال ۱۳۴۱ در شهر شیراز دیده به جهان گشود.

 

وی فزند مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی نماینده فقید ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

 

سید شرف‌الدین ملک حسینی در سال 1357 برای تحصیل علوم دینی و حوزوی به حوزه علمیه شیراز رفت. وی همچنین برای ادامه تحصیلات حوزوی در سال 1363 به حوزه علمیه قم رفت و به تحصیل مشغول شد.

 

آیت الله سید شرف الدین ملک‌حسینی دوره سطح و خارج را نزد اساتیدی چون؛ محقق داماد، گنجی، آیت‌الله تبریزی و آیت الله وحید خراسانی بهره برد.

 

ملک‌حسینی اسفند سال 1391 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

 

سید «شرف‌الدین ملک‌حسینی» علاوه بر نمایندگی ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد مسوولیت حوزه علمیه خان شیراز را بر عهده دارد.

بروز رسانی می شود...

 

انتهای پیام /200

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها