نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. آبان 1394 - 19:10
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه که باید باور کنیم که یک انتخاب برتر آینده ای بهتر از گذشته را برای جامعه رقم خواهد زد،گفت: باید باور کنیم که صندوق ها ناموس سیاسی جامعه است و صیانت دین مدارانه از این صندوق ها و خارج شدن رای مردم جریانی است که انقلاب را حراست می کند.

به گزارش آفتاب جنوب،آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در یادواره 6شهید قیام 19آبان سال 57 که در مسجد شهیدان گچساران برگزار شد،ضمن گرامیداشت یا و خاطره شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس،گفت:روز 19 آبان روز با عزتی برای مردم گچساران است و این روزها باید پاس داشته شوند نه تنها به نام وبه یاد که باید راهواره این شهیدان باشد.

 

وی افزود:اگر روزهای22بهمن ، فتح خرمشهر و دیگر روزهای پرافتخار این نظام را یوم الله برمی شمریم تنهازمانی قادر خواهیم بود از برکات ایرن روزها بهره برد که بتوانیم ارزشها و آرمان های این روزها را در خودش حفظ کرد.

 

روح پاک شهداء انقلاب را آفت زدایی می کند

 

ملک حسینی با بیان اینکه شهداء نبض و عزت یک جامعه شمرده می شوند ،تصریح کرد:وقتی که در جامعه ای یادواره شهداء برگزارمی شود آن امت احساس می کنند که کوهی در پشت خود دارندو نسل های پس از شهداءبه تعبیر روایات بازمانده های شمشیرهستند.

 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت:امروز ایران اسلامی نه تنها در داخل  بلکه در بطن مشکلات وبه این درختی که به نام انقلاب شکل گرفته و تنومند شده است گاه کرم های فتنه،باندبازی و قوم گرایی به بدنه این درخت زده اند، اما لطف خداوند این درخت را نگه خواهد داشت و روح پاک شهیدان از این درخت انقلاب آفت زدایی خواهد نمود.

 

وی اظهارکرد:زمانی که توانستیم فتنه ها ،باند بازی،قوم گرایی،منفعت طلبی و رانت خواری را کنار بگذاریم از این انقلاب آفت زدایی کرده ایم و پیام شهداء را دریافت کرده ایم.

 

ایستادگی سوریه و عراق در برابر داعش به برکت تفکر انقلابی و بسیجی است

 

ملک حسینی با بیان اینکه انقلاب ما هر چه در داخل مقتدرتر باشد نقش بین المللی خودش را قوی تر ایفاخواهد نمود،افزود: امروز سوریه در برابر آمریکا ، در برابربرنامه ریزی های اسرائیل و داعشی که در نوک پیکان حمله ایستاده است، به برکت خون شهداء و به برکت همین تفکر انقلابی و تفکر بسیجیایستادگی می کند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز عراق دربرابر داعش و یمن در برابر این هجوم ها و مصیبت ها به برکت انقلاب اسلامی ایران است که ایستادگی می کنند،تصریح کرد:این نقش آفرینی بین المللی جز با اقتدار درونی شکل نخواهد گرفت واگر خدای ناکرده آنچه را که مقام معظم رهبری تحت عنوان همدلی و همزبانی فرمودند، به شکل واقعی پاس نداریم و تنها در زبان تکرار شودنه تنها در داخل بلکه قدرت ما را در منطقه وجهان هم کاهش خواهد داد.

انقلاب اسلامی بدون تردید نقش تاریخی در عصر غیبت ایفامی کند

 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ایران بدون تردید و براساس روایات نقش تاریخی در عصر غیبت ایفا خواهد نمود،افزود: پیام های انقلاب باید به خارج از مرزهای ایران نشر داده شود و انقلاب ایران تفکری برای زمینه سازی ظهور و عصر طلایی بشریت و عصر عینیت ولایت الهی است که  انقلاب ما باید نقش تاریخی خور را برای آن روز فراهم کند.

 

وی تصریح کرد: اگر من و شما نباشیم نسل های فردا خواهند آمدو چرا این افتخار برای من و شما و بازماندگان شهداء فراهم نشود و اگر این فرصت انقلاب را قدر بدانیم این افتخار برای همیشه برای ما ثبت خواهد شد.

 

ملک حسینی اظهارکرد:انقلاب به شکل هاو بر پایه های مختلف بایدحفظ و پاس داشته شود و یکی از اموری که می تواند انقلاب را مصونیت بخشد ،حضور پررنگ و پر شور مردم در انتخابات است وانتخابات های گذشته همیشه نشان داد که استان ما در چه مکانت و منزلتی است و باید این مکانت و این منزلت در انتخابات پیش رو حفظ شود.

 

شاکله های اخلاقی و اعتقادی در متن انتخابات حفظ شود

 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد درادامه با اشاره به الزامات انتخابات ،گفت: باید دانست که  الزامات اخلاقی ،پنداری، ارتباطی و اخلاقی از الزامات انتخابات است و انتخابات رهاشده ،یله و رها هرگز انتخاباتی نخواهد بود که بتواند ارکان انقلاب را حفظ کند .

 

وی افزود:اگر شاکله های اخلاقی و اعتقادی در متن انتخابات حفظ نشود ،اتفاقات پس از انتخابات چیزی شبیه فتنه 88 را رقم خواهد زد که ماه ها وقت انقلاب ،رهبری و وقت جامعه را گرفت و در واقع فتنه ای که رخ داد فتنه شومی بود .

 

فتنه 88طراحی غرب بود

 

ملک حسینی اطهار کرد:فتنه 88 طراحی غرب بود، اما مجری که بود؟ وچرا چنین اتفاق افتاد؟ گاهی دشمنان از متن اصیل ترین و پرشورترین جلوه های انقلاب بروز و ظهور می کند که باید راه را بر آنها بست.

 

حضور باشکوه مردم درانتخابات موجب استحکام انقلاب خواهد بود

 

وی با بیان اینکه  با رعایت الزامات اعتقادی و اخلاقی می توان مسیر نفوذ را بر دشمن بست ،گفت:باید باور کنیم که هر انتخابات پیش روی ملت یک رفراندوم جدید برای انقلاب ماست وباید باور کنیم که حضور باشکوه مردم موجب استحکام انقلاب خواهد بود.

 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه که باید باور کنیم که یک انتخاب برتر آینده ای بهتر از گذشته را برای جامعه رقم خواهد زد،گفت: باید باور کنیم که صندوق ها ی اتخابات ناموس سیاسی جامعه است و صیانت دین مدارانه از این صندوق ها و خارج شدن رای مردم جریان وارزشی است که انقلاب را حراست می کند.

 

ملک حسینی با باین اینکه همدلی از الزامات اخلاقی انتخابات است،افزود:هر رای که صندوق ریخته می شود نشانگر یک رای جدید به نظام و انقلاب است و هر رای برای هر شخصی که باشد رایی برای امتداد و استمرا آرمان های انقلاب است که باید پاش داشته شود.

 

انتهای پیام/م

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها