نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. آبان 1394 - 19:33
سرهنگ پاسدار جهان پناه سیناء ازپاسداران و یادگاران 8سال دفاع مقدس به دیار باقی شتافت.

به گزارش آفتاب جنوب،سرهنگ پاسدار جهان پناه سیناء که از چندی پیش در بستر بیماری بود بامداد امروز دعوت حق را لبیک گفت.

 

جان پناه سیناء

 

مراسم تشییع و خاکسپاری این مرحوم فردا شنبه ساعت 14.30 در محل بهشت زهرا(س)گچساران با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار می شود

 

مراسم سومین و هفتمین روز درگذشت این مرحوم روز دوشنبه 18آبانماه جاری از ساعت 10 صبح در حسینیه امام جعفر صادق علیه السلام گچساران منعقد می گردد.

 

وی از جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که مسئول تعاون سپاه ناحیه گچساران،مسئول ستاد پشتیبانی و کمک های مردمی به جنگ درگچساران،مسئول طرح و برنامه سپاه ناحیه گچساران،مسئول بسیج تیپ احمد بن موسی(ع) شیراز،جانشین معاونت برنامه و بودجه تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد، جانشین معاونت نیروی انسانی تیپ 48 فتح ،مسئول معاونت نیروی انسانی تیپ جنگ های نوین شیراز و مسئول حفاظت سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح کل کشوراز مسئولیت های این یادگار هشت سال دفاع مقدس بود.

 

گفتنی است سرهنگ پاسدار جهان پناه سیناء در سال 1391 به درجه بازنشستگی نایل شد.

 

سرهنگ جهانگیر انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران در پیامی به جهت تکریم از حماسه سازی های این رزمنده دوران دفاع مقدس ،ضمن عرض تسلیت به خانواده و همرزمان این مرحوم از عموم مردم ولایت مدار شهرستان های گچساران و باشت جهت شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری این یادگار 8سال دفاع مقدس دعوت به عمل آورد.

 

روحش شاد و یادش گرامی باد

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

این مسیبت عظما را به همکاران عزیزمان آقایان اسکندر سیناء و علی سیناء و همچنین کلیه بستگان و مردمان دیار باشت و باوی تسلیت عرض مینماییم
ﺑﺎﻋﺮﺽ ﺗﺴﻠﯿﺖ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﻣﺤﺘﺮﻣﺸﺎﻥ ﻭﺁﺭﺯﻭﯼ ﺻﺒﺮﯼ ﺟزیل ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺎﺯﻣﺎﻧﺪﮔﺎﻥ ﻭﻋﻠﻮ ﺩﺭﺟﺎﺕ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﻥ یار سفر کرده روحش شاد یادش جاوید

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها