نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. آبان 1394 - 19:14
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:
استکبار ستیزی بر مبنای ماهیت انقلاب اسلامی است
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدگفت: استکبارستیزی تنها یک بحث ظاهری نیست بلکه موضوعی کاملا مبنایی است که ملت شریف ایران اسلامی براساس ارزشها و ماهیت انقلاب اسلامی اختلافات ریشه ای با استکبار جهانی دارند.

به گزارش آفتاب جنوب،سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه  و بویراحمد عصر امروز در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد گچساران با اشاره به اینکه استکبارستیزی تنها یک بحث ظاهری نیست بلکه موضوعی  کاملا مبنایی است،گفت: ملت شریف ایران اسلامی براساس ماهیت  انقلاب اسلامی اختلافات ریشه ای با استکبار جهانی دارند و وقتی عملکرد استکبار در حوزه های های مختلف سیاسی،فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را مورد مطالعه قرار می دهیم پرواضع است که هیچ گونه ارتباط و یا قرابتی نمی توانیم با انها داشته باشیم.

 

وی افزود:اگر از جهت ارزشهای انسانی ،ملی و ایرانی و بر اساس عقل و منطق به این موضوع نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که در هر بعد و زمینه ای دلایل کافی وجود دارد که همواره انزجار و  تنفری عمیق نسبت به استکبار در ذهن و وجود خود داشته باشیم که با مطالعه تاریخ به نمونه های مختلفی در این باب خواهیم رسید.

 

بوعلی با بیان اینکه تاریخ 37ساله انقلاب اسلامی نشان می دهد که حضور مقتدر وبا صلابت ایران اسلامی در تمامی عرصه های بین الملل و  جهانی همواره موثر و نقش آفرین بوده است،تصریح کرد:تاریخ سراسر آمریکا از سال 1786با کشتن میلیون ها نفر از بومیان ساکنین این منطقه شکل گرفت، تا توانستند یک حکومت خالص صهیونیستی را برپا کنند،بنابراین هم آمریکا و هم رژیم اشغالگر صهیونیستی هر دو از یک جنس و قماشند که بعد ها در سرزمین های اسلامی نمونه های دیگری از وحشی گری های خود را تا به امروزبه نمایش گذاشته اند.

 

وی در ادامه به معرفی استکبار از زبان برخی تحلیلگران و نظریه پردازان آمریکایی پرداخت و گفت:در طول این چند دهه مدام شاهد ارائه تئوری ها وپروژه های متعددی هستیم که در یک هدف برای چپاول،غارت و جنایت بکارگرفته می شودکه سرمنشا آن صهیونیست ها هستند و این حق را برای خود قایل هستند که به هر شکلی که می خواهند از جهان بهره برداری کنند.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد:در طول تاریخ استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار اولویت خود را در منافع قرارداده اند، اما با ترفندها و تاکتیک های مختلف،یک وقت باجنگ سخت گاهی هم با جنگ نرم و نفوذ وبه تخریب باورها و اعتقادات انسانها می رود.

 

بوعلی اظهارکرد: برخی از تحلیل گران استکباری معتقدند آمریکا دارای ظرفیتی است که نباید این ظرفیت ها بلا استفاده بماند و باید به هر نقطه از جهان که زورش برسد سرک بکشدو آنها بر این باورند که دموکراسی آمریکایی کلید حل دنیاست و دنیا اگر بدنبال خوشبختی است علاج آن در دموکراسی آمریکایی است یعنی همان دموکراسی که برای آمریکا نان و آب به همراه داشته باشد.

 

وی افزود:از لحاظ اقتصادی برای مستکبرین مهم نیست که دیگران در چه اوضاعی قرار گرفته اند که آنهاحتی از ابتدایی ترین اصول انسانی هم دریغ می کنند واین همان خوی استکباری است که بویی از انسانیت درآن راه ندارد.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آمریکایی ها بر این باورند که نسخه اقتدار گرایی در کنار اعطای دموکراسی باید در کشورهای جهان سوم پیاده شود،تصریح کرد: در حقیقت هیچ انسان عاقل ،آگاه و مسلمانی نمی تواند این نظریه ها و این حقارت ها را بپذیرد.

 

وی با بیان اینکه استکبار ستیزی وشعار"مرگ بر آمریکا" بر مبنای همه باورها و ارزشهای انقلاب شکل گرفته است،گفت:اگر رهبری خط قرمز نظام را مذاکره با آمریکا عنوان می کنند، یقین بدانید هر ایرانی ولایتمدار در راهپیمایی روز 13آبان که برگرفته از نهاد پاک و سرشت استکبار ستیزانه این ملت دارد نفرت و انزجار خود از استکبارجهانی را قاطعانه اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها