نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. آبان 1394 - 22:05
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:توجه به هر گوشه از زوایای زندگی اهل بیت (ع) باعث رشدتربیتی و توحیدی انسان خواهد شد و از روش های کار آمد در رشد و ارتقای معرفت توجه به سیره عملی اهل بیت(ع)در زندگی است.

به گزارش آفتاب جنوب،سرهنگ جهانگیر انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران صبح امروز در همایش حلقه های صادقین و ناصرین که در محل نمازخانه این ناحیه برگزار شد،تربیت و تکامل را نیاز همیشگی بشر برشمرد وگفت: انسان در سایه ارزشها است که می تواند به تکامل وپیشرفت واقعی دست یابد و این مهم زمانی محقق خواهد شد که انسان به تربیت خود توجه داشته و در فکر اصلاح خود باشد.

 

سپاه ناحیه گچساران

 

وی با بیان اینکه انس با قرآن و تفکر وتدبر در این کتاب آسمانی نسخه شفا بخشی برای بشریت است،افزود:انسان مسلمان و شیعه باید زمینه انس وارتباط خود با این کتاب آسمانی را فراهم واز این کتاب نورانی بهرمند شود تا بتواند در این دنیا راه خود را شناخته وتا انتها به سلامت طی نماید.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: صداقت ،صبر ،توکل ،قناعت وعمل صالح  از نشانه تربیت صحیح در انسان است و زمانی انسان مسیر تربیتی خود را به خوبی سپری می کند که نتیجه عملش ،عمل صالح باشد و دارای صفاتی از چون صداقت و صبر وتواضع باشد.

 

سپاه ناحیه گچساران

 

انصاری در ادامه سیره و عمل اهل بیت علیهم السلام را الگوی رفتاری برای تمام بشریت برشمرد و گفت: توجه به سیره عملی اهل بیت (ع) باعث رشد تربیت توحیدی در انسان می شود و از بهترین روش های کار آمد در رشد و ارتقای معرفت توجه به سیره عملی اهل بیت(ع)در زندگی است.

 

این مسئول درادامه هدف از برگزاری این همایش را ضرورت توجه به مباحث تربیتی برای پرسنل خواند وگفت: نیروی تربیت شده مکتبی است که می تواند در مشکلات با صبر وحوصله وایثار وفداکاری کارها را به پیش ببرد ودر امتحانات وآزمایش های این دنیا که برای همه پیش می آید سربلند بیرون آید.

 

سپاه ناحیه گچساران

 

گفتنی است همایش حلقه های صادقین و ناصرین با شرکت پرسنل کادر و وظیفه سپاه ناحیه گچساران برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها