نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. آبان 1394 - 19:00
چندی است که در سایه کم توجهی و غفلت مسئولان فرهنگی شاهد گسترش روز افزون تورهای گردشگری غیر مجاز با تبلیغات گسترده در شبکه های اجتماعی همراه با برنامه های رقص ، آواز و بی بندوباری به صورت مختلط هستیم که متاسفانه گاه همراه با پدیده شوم کشف حجاب همراه می شود.

به گزارش آفتاب جنوب،تبلیغات گسترده ای این روزها فضای مجازی را پُر کرده است  و همراه با تصاویری است که جوانان را به سمت خودشان جذب می کند؛ تبلیغاتی همچون اردوهای دانشجویی ، تورهای دانشجویی ، تورهای گردشگری ، تورهای طبیعت گردی و...عناوینی هستند که به شدت در فضای مجازی تبلیغ می شوند آن هم بصورت کاملاً آزاد فعالیت غیر مجازی که هیچ گونه نظارتی بر روی آن نیست و به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه در راستای تخریب فرهنگ و ارزش ها فعالیت می کند.

 

تبلیغات این تورهای گردشگری غیر مجاز  اغلب در شبکه های اجتماعی همراه با ارایه شماره تماس و آدرس دفاتری است که مبادرت به تدارک و سازماندهی این اردوهای عمدتاً غیر مجاز می کنند به نظر می رسد که عده ای از این طریق درصدد هستند تا برای رسیدن به مقاصد اقتصادی و غیر اقتصادی خود، فرهنگ ولنگاری و بی بندوباری را در میان جوانان گسترش داده و با قبح شکنی روابط خارج از عرف و شرع را عادی سازی کنند.

 
 
 

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 




 

اجاره کردن یک منطقه گردشگری بصورت کامل همراه با نگهبان و انتخاب مکان های بکر در داخل طبیعت و قرق کردن آن منطقه با افراد زیاد اجازه هرگونه بی بندوباری را به افراد شرکت کننده در این تورهای به اصطلاح گردشگری مختلط غیر مجاز می دهد و این در حالی است که اجرای رقص مختلط، کشف حجاب زنان، شنای مختلط زنان و مردان و... دستاورد این تورهای گردشگری غیر مجاز است.

 

از سویی با نشر تصاویر کشف حجاب کرده زنان و شنای مختلط زنان و مردان و تحریک جنسی جوانان در این تورهای گردشگری در شبکه های اجتماعی تبلیغ این تورهای گردشگری شده که برخی از جوانان را به شدت به سمت خود می کشاند.

 


 


 


 


 


 


 


 




 

جوانان دختر و پسر جذب شده به این اردوها و تورهای گردشگری که شاید کمترین محدوده ای برای تخلیه غرایض جنسی خود ندارند و هرگونه آزادی را در سایه امن متولیان این تورها دارند بشدت غرق در بی بندوباری و بی حیایی و بی فرهنگی شده و بی قیدی و آزادی های جنسی بی حد برایشان عادی شده به طوری که گاه احساس می شود از بیخ و بُن با فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی غریبه هستند.
شاید چندان نیاز به تذکر نباشد که دوستی های دختران با پسران در این تورها با یکدیگر و ایجاد روابط خارج از عرف و شرع مشکلاتی نصیب نسل جدید در خارج از تورها می کند که بررسی دقیق عوارض و آسیب های نامطلوب بعدی در این مجال نمی گنجد اما به هر حال کتمان ناپذیر است.
 
 
 

 


 


 


 


 


 

 
 
 
همچنین با کمال تاسف باید گفت که برخی از دانشگاه ها نیز خود در برگزاری چنین تورهایی پیش قدم می شوند و خواسته یا ناخواسته نقشه های دشمنان را در کشور اجرایی می کنند.
 
این در حالی است که رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعى از دانشجویان در 20 تیر امسال در پی برگزاری چنین تورهای مختلط با عناوین دانشجویی بیاناتی داشتند که در ادامه میخوانید:
 
«اینکه ما بیاییم دانشجوها را به خیال خودمان برای نشاط بخشیدن به محیط دانشجویی، به اردوی مختلط ببریم یا کنسرت موسیقی در دانشگاه تشکیل بدهیم، جزو غلط‌ترین کارها است.



 برای تحرّک دانشجویی و تلاش دانشجویی و نشاط دانشجویی، راه‌های دیگری وجود دارد؛ آنها را به گناه نباید کشاند، آنها را به سمت شکستن پرده‌های تقوا -که خوشبختانه جوان متدیّن امروزی بر حفظ آن اصرار دارد- نباید کشاند؛ آنها را به سمت بهشت باید برد، نه به سمت دوزخ. بله، این کارها در دانشگاه‌ها اصلاً وجهی ندارد.



 بنده البتّه نشانه‌های این قضیه و مشکل را خیلی سال قبل -که از سوی یک تشکّل دانشجوییِ آن‌وقت، یک حرکتی در دانشگاه انجام گرفته بود- دیدم و هشدار هم دادم لکن متأسّفانه دنبال نشد و چوبش را هم خوردیم؛ چند سال چوبش را خوردیم؛ امروز نبایست اجازه این کارها داده بشود؛ اینها خلاف آزادی‌خواهی نیست، انجام این کارها نشانه‌ی میل به آزادی و آزادی‌خواهی نیست.



 اینها همان چیزهایی است که دشمنان جامعه‌ی ایرانی و جامعه‌ی مسلمان و تمدّن اسلامی و دشمنان خصوص دانشجوی ایرانی، دنبال میکنند برای اینکه نگذارند از بین اینها شهریاری‌ها درست بشوند، از بین اینها دکتر چمران‌ها درست بشوند؛ آنها با طهارت زندگی کردند، با تقوا زندگی کردند. فقط هم مسئله‌ی هسته‌ای نیست، این رشته‌هایی که شما میشنوید و در آمارهای ما میگویند ما در دنیا جزو هشت کشوریم، جزو نُه کشوریم، جزو ده کشوریم که این پیشرفت را به دست آوردیم، اغلب پیشروان این کارها جوانهای متدیّنند، جوانهای انقلابی‌اند؛ هم در قضیّه‌ی هسته‌ای این‌جور است، هم در نانو این‌جور است، هم در خیلی از رشته‌های دیگر تحقیقی که امروز [وجود دارد]. اینها همه دست بچّه‌های مؤمن، بچّه‌های متدیّن، بچّه‌های انقلابی است؛ اینها هستند که این کارهای بزرگ را انجام دادند.



ما بچّه‌ها را از گرایش انقلابی و گرایش اسلامی و دینی و میل به معنویّت دور کنیم با این کارهای غلط؟ این غلط‌ترین کارها است؛ البتّه هر دو وزیر محترم مورد اعتماد من هستند منتها مراقب زیردست‌هایشان باشند؛ کاملاً مراقب کسانی که کلید کارهای این‌جوری دست آنها است، باشند؛ بدانند چه کار دارد انجام میگیرد. این هم یک نکته بود.
 »
انقلاب نیوز
انتهای پیام/گ

دیدگاه‌ها

چشم دولت روحانی روشن که خون شهدا را بر باد داد

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها