نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. آبان 1394 - 0:44
پس از مرگ هادی نوروزی، حادثه تلخ دیگری برای یکی از اعضای زحمتکش پرسپولیس اتفاق افتاد.

به گزارش آفتاب جنوب،داوود کاشانی که سال‌ها است در کنار سایر اعضای تیم تدارکات تیم فوتبال پرسپولیس کمک حال تیم است و با همان تعصب هواداری و مشوقی، بازیکنان را تر و خشک می‌کند بعد از اتفاقی که پیش از بازی با ملوان بندر انزلی برای وی روی داد، به بیمارستان آتیه منتقل شد و در حال حاضر در آنجا بستری است.

 

یکی دیگر از پرسپولیسی‌ها بستری شد +عکس

کاشانی پس از آنکه توسط اورژانس مستقر در ورزشگاه تحت معاینات اولیه قرار گرفت، به دلیل فشار خون بالا پس از درمان اولیه به بیمارستان منتقل و در آنجا مشخص شد یکی از رگ‌های قلبش هم دچار گرفتگی شده است.

 

یکی دیگر از پرسپولیسی‌ها بستری شد +عکس

محمود خوردبین که پیگیر وضعیت این عضو تیم پرسپولیس است و هماهنگی‌ها را با باشگاه انجام می‌دهد درباره آخرین وضعیت وی گفت: قرار است بعد از معاینه‌ای که انجام خواهد شد، احتمالا امروز از بیمارستان مرخص می‌شود ولی درمان‌ها ادامه پیدا خواهد کرد. اگر مشکل با مصرف دارو حل شود که هیچ، اما در غیر اینصورت مجددا باید برای آنژیوگرافی بستری شود.



سرپرست تیم پرسپولیس در پایان افزود: بچه‌های تدارکات به معنای واقعی از زحمتکش‌ترین افراد مجموعه هستند که برای انجام امور تیم شب و روز ندارند و از هواداران می‌خواهیم برای سلامتی هر چه سریعتر داوود کاشانی دعا کنند.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها