نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. آبان 1394 - 0:39
مصرف کوکائین و اذیت و آزار سه زن اتهاماتی است که شاهزاده سعودی در زمان اقامتش در بورلی هیلز با آن مواجه است.

به گزارش آفتاب جنوب،به نقل از آی بی تایمز، طبق گزارشات منتشر شده شاهزاده سعودی که ماه گذشته در بورلی هیلز در ایالت کالیفرنیا بازداشت شد اقدام به مصرف ماده مخدر کوکائین کرده بود. براساس اتهامات مطرح شده شاهزاده ماجد بن عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود 29 ساله پس از مصرف مواد مخدر با تهدید اسلحه 3 مستخدم زن را مجبور به تماشای رابطه نامشروع خود با مرد دیگری کرد.

در بیانیه مطرح شده از سوی این 3 زن به دادگاه شاهزاده ماجد در منزلی که به قیمت 37 میلیون دلار در مناطق مرفه نشین اجاره کرده بود به مدت 3 روز اقدام به برپایی مهمانی کرده بود. طبق شهادت این زنان شاهزاده سعودی به شدت مشروبات الکلی و ماده مخدر کوکائین مصرف کرده بود.

شاهزاده سعودی که فرزند ملک عبدالله به شمار می‌رود درحالی که چندین محافظ در اختیار داشت تحت تاثیر مواد مخدر و مشروبات الکلی اقدام به اذیت و آزار این سه زن کرد که همگی متاهل بوده و برای کار به عنوان پیشخدمت در زمان اقامت شاهزاده در آمریکا استخدام شده بودند.

دادستانی لس‌آنجلس به دلیل کافی نبودن مدارک از پیگیری اتهامات کیفری علیه این شاهزاده صرفنظر کرد. وکیل شاهزاده ماجد نیز این سه زن را به تلاش برای اخاذی و هماهنگ نبودن ادعاهایشان متهم کرد.

 
منبع: تسنیم

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها