نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. مهر 1394 - 22:35
پیام نورگچساران
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نورگچساران:
مجلس بایدبا موضوع دست دادن با دشمنان انقلاب برخورد کند
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گچساران گفت: با اجرای برجام آمریکا به دنبال نفوذ در ایران اسلامی است که نمایندگان باید با اقتدار و صلابت مقابل آن ایستادگی کرده و نباید منافع ملی را فدای منافع شخصی و حزبی کند.

سید صادق بامزد مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نورگچساران صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به دست دادن و احوال‌پرسی وزیر امور خارجه کشورمان با رئیس‌جمهور و وزیر خارجه آمریکا ،گفت :در مورد دیدار آقای ظریف با رئیس جمهور آمریکای جنایتکار قطعا وزیر امور خارجه کشورمان باید جواب قانع کننده ای برای این اقدام خود داشته باشد.

 

وی افزود:متاسفانه قبل از سفر ریاست جمهوری به نشست سالانه سازمان ملل گمانه زنی می شد که آقای روحانی با اوباما دیداری داشته باشد  این اظهار نظرها که توسط  روزنامه های زنجیری گفته می شد با واکنش های زیادی در کشور رو به رو شد که دیدار این دو رئیس جمهور را تقریبا منتفی می کرد اما اقدام وزیر امور خارجه کشورمان اصلا قابل قبول نیست و مسئولین مربوطه باید به این دیدار واکنش مناسب نشان دهند.

 

بامزد تصریح کرد:آقای ظریف باید متوجه باشند که وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران است  و اجازه ندارند شان و منزلت نظام اسلامی را پایین بیاورند و با توجه به تفکرات خود هر کاری که دوست دارند انجام بدهند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گچساران افزود:مجلس شورای اسلامی باید نسبت به این دیدار واکنش مناسبی نشان دهد و با استیضاع آقای ظریف به دیگران بفهمانند که اجازه ندارند مطابق میل و سلیقه خود عمل کنند و باید منافع ملی را مد نظر بگیرند.

 

وی تصریح کرد:وزیر امور خارجه کشورمان باید از ملت سربلند ایران اسلامی خانواده های شهداء و جانبازان عذر خواهی کند و انتظار اين است كه مجلس نمایندگان با اقدامی مناسب نگذارند مسئولان به عادی‌سازی رابطه با آمريكای جنایتکار دامن بزنند.

 

بامزد با بیان اینکه وزیر خارجه کشورمان باید باید جوابگوی این اقدام نابه جای خود باشند،گفت:ملت ایران اسلامی هنوز جنایت های آمریکا را فراموش نکرده که وزیر امور خارجه ما با رئیس جمهور آمریکا دیدار واحوالپرسی می کندومجلس شورای اسلامی باید نسبت به این اقدام وزیر امور خارجه واکنش نشان داده و با استیضاح وزیر خارجه اعتراض خود را نشان دهد.

 

بامزد در ادامه با اشاره به اتفاقات رخ داده در منا گفت:حاکمان آل سعود در طول سالیان اخیر با اعمالش نشان دادند که سگ دست پرورده آمریکایی هاو رژیم صهیونیستی در منطقه هستند و مقصر اصلی در حادثه منا بی کفایتی و بی عرضگی مسعولین سعودی است و دولت جمهوری اسلامی و وزارت امور خارجه باید با تمام  توان بر سر حقوق ملت ایران بایستد.

 

وی با اشاره به اینکه آل سعود در همین چند ماه گذشته با رفتارهای خود توهین های زیادی به ملت ایران اسلامی کرد که متاسفانه از سوی دستگاه دیپلماسی ما جواب مناسبی داده نشد،افزود:آل سعود که همیشه ثابت کرده زبان دیپلماسی را متوجه نمی شود باید با برخورد مناسب از طرف دولت ایران اسلامی روبه رو می شد که متاسفانه اینگونه نشد و تا زمانی که رهبر معظم انقلاب جواب گستاخی های آل سعود را ندادند حکام جانی آل سعود از ملت ایران عذر خواهی نکرد.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نورگچساران در خصوص تحصن اخیرجلوی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:این اقدام که توسط یک روحانی جوان آغاز شد یک حرکت انقلابی بود وقطعا مجلس باید با جدیت هر چه تمام برجام را بررسی کند و اجازه ندهد دشمنان این نظام به اهداف خود برسند.

 

وی افزود: با برجام مشکلات ما حل نخواهد شد ودر برجام خیلی از خطوط قرمز ما رعایت نشده است که نمایندگان مجلس باید به این موارد توجه ویژه ای داشته باشند.

 

بامزد تاکید کرد: با برجام آمریکا به دنبال نفوذ به ایران اسلامی است که نمایندگان باید با اقتدار و صلابت مقابل آن ایستادگی کنند و نباید منافع ملی را فدای منافع شخصی و حزبی کند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها