نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. مهر 1394 - 17:07
مدیرعامل شركت نفت وگازگچساران درجمع خانواده های معظم شهداءگفت: خانواده شهداء ، جانبازان و ایثارگران بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت هستند و یاد شهداء اشاعه دهنده ارزشهای ایثار و پایداری در جامعه بوده و دلجویی و دیدار با آنان ادای دین به ارزشهای انقلاب است .

به گزارش آفتاب جنوب،به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مديرعامل شركت بهره برداري نفت وگاز گچساران به همراه جمعی از کارکنان این شرکت با خانواده هاي شهداي صنعت نفت این شهرستان ديدار كردند.

 

امين محمدي مدیرعامل شركت بهره برداري نفت وگازگچساران در این دیدار، تکریم خانواده های معظم شهداء را یک رسالت برای تمامی آحاد جامعه برشمرد و گفت : تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و نگه داشتن حرمت خانواده های آنان برای ما یک وظیفه محسوب می شود وامیدواریم بتوانیم با این کار ذره ای از فداکاریهای خانواده شهدا را ارج بگذاریم.

 

وی افزود : ما  وامدار خون شهدا و مدیون فداکاری و از خودگذشتگی آنها و استقامت و صبر خانواده هاي معظم شهدا هستیم و این ایثار با هیچ اقدامي قابل جبران نیست.

 

محمدی تصریح کرد: خدمت به خانواده های شهدا توفیقی الهی برای مسوولان است زيرا خانواده شهداء ، جانبازان و ایثارگران بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت هستند و یاد شهداء اشاعه دهنده ارزشهای ایثار و پایداری در جامعه بوده و دلجویی و دیدار با آنان ادای دین به ارزشهای انقلاب است .

 

در این دیدار مدير منابع انساني ، رييس روابط عمومي و رييس بهبود روابط كار و امور اجتماعي  و رئيس دفتر مديرعامل نفت و گاز گچساران وی را همراهی کردند .

 

 شركت بهره برداري نفت وگازگچساران طي هشت سال دفاع مقدس 31 شهيد را تقديم انقلاب اسلامي كرده است و افتخار همكاري با 6  نفر از آزادگان سرافراز را دارد، همچنين تعداد همكاران جانبازان اين شركت 374 نفر مي باشد .

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها