نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. مهر 1394 - 10:03
امام جمعه موقت گچساران تمرکز دشمنان کشور بر دشمنی بر سپاه و بسیج را نشانه اثرگذاری این نهاد انقلابی بر تعاملات جهانی برشمرد و گفت: در صحنه های مختلفی مانند فتنه 88 سپاه و بسیج بود که به امنیت کشور کمک کرد.

به گزارش آفتاب جنوب،صبح امروز جمعی از کارکنان سپاه ناحیه گچساران به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور در دفتر امام جمعه موقت این شهرستان با وی دیدار کردند.

 

 

حجه الاسلام پرویزخواجه زاده امام جمعه موقت گچساران در این دیداربا تبریک هفته دفاع مقدس ، نقش پاسداران و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس را بی بدیل توصیف کرد و گفت: در ابتدای انقلاب اسلامی ایران عده ای سعی داشتند انقلاب را از اهداف و مسیر خود دور کنند که با ابتکار امام راحل (ره) و شکل گیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این نقشه شوم ناموفق ماند.

 

 

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به حوادث 36 ساله انقلاب اسلامی ، حضور به موقع سپاه پاسداران و بسیج در تمام صحنه ها را اثر گذار برشمردو افزود: در روزهایی که دشمن بعثی با حمایت غرب به میهن اسلامی ایران حمله کرد، نقش آفرینی به موقع سپاه و نیروهای تحت امر این ارگان باعث دگرگونی جنگ به سود ایران شد.

 

 

وی تصریح کرد:نیز در صحنه های مختلفی مانند فتنه 88 سپاه و بسیج بود که به امنیت کشور کمک کرد.

 

خواجه زاده  تمرکز دشمنان کشور بر دشمنی بر سپاه و بسیج را نشانه اثرگذاری این نهاد انقلابی بر تعاملات جهانی برشمرد و گفت: هر جا که کشور به سپاه نیاز داشته است سپاه با خدمت رسانی و حضور مقتدر باعث شده که مستکبران و دشمنان اجازه هیچگونه دست اندازی و تجاوزی را به خود ندهند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها