نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. شهريور 1394 - 0:08
رامسی مهاجم تیم تراکتور سازی در مصاحبه با گاردین درباره شرایط خود در کشور ایران صحبت کرد. در این مصاحبه او از داستان عجیب قهرمان نشدن تراکتور در هفته آخر فصل گذشته هم گفته است.

به گزارش آفتاب جنوب،خبر ورزشی نوشت : رامسی درخصوص باشگاه فعلي خود گفت : « تراكتورسازي از باشگاه‌هاي بزرگ ايران است كه بزرگ‌ترين پشتوانه آن تماشاگران و طرفداران زياد آن هستند. تراكتورسازي فصل گذشته در حالي در ليگ ايران دوم شد كه در هفته پاياني با مساوي خانگي دو امتياز را از دست داد اما آنها فكر مي‌كردند كه با مساوي هم قهرمان خواهند شد چرا كه نتايج ديدارهاي رقباي آنها را اشتباه اعلام كرده بودند و در دقايق پاياني بازي هرگونه ارتباط از داخل استاديوم به خارج قطع شده بود اما پس از جشن قهرماني تراكتورسازي معلوم شد كه تيم ديگر قهرمان شده و توني اوليويرا سرمربي تيم از اين اتفاق به عنوان فريب و توطئه نام برد. »

او در ادامه گفت : « تراكتورسازي باشگاه بزرگي است كه طرفداران آن با تشويق بي‌وقفه در طول بازي شما را مجبور مي‌كنند تا بهترين عملكرد خود را ارائه دهيد. ما در هر ديدار دست‌كم 30 هزار تماشاگر داريم. من هيچ چيزي از ليگ ايران نمي‌دانستم اما پس از آمدنم به اينجا غافلگير شدم. »

رامسي ادامه داد : « من از آمدنم به ليگ ايران پشيمان نيستم، اين يك تجربه بزرگ براي من بود. در ليگ ايران بازيكنان با توانايي فني زيادي وجود دارند. ليگ استراليا دشوار است اما ليگ ايران بازي‌هاي بيشتري دارد و رقابتي‌تر است. من به عنوان يك فوتباليست در فوتبال بزرگ ايران در حال پيشرفت هستم و دوري از خانه مشكلي نيست چرا كه خانواده‌ام حمايتم مي‌كنند. »

رامسي در مورد زندگي در ايران هم گفت : « مردم ايران بسيار مهربان هستند و من اينجا خيلي راحتم. من يكي از 4 بازيكن خارجي تيم هستم كه با هم به انگليسي صحبت مي‌كنيم و با بقيه بازيكن‌ها هم به آساني ارتباط برقرار مي‌كنيم. فوتبال اينجا مثل ديگر نقاط جهان است و غذايي كه اينجا مصرف مي‌كنم هم مثل غذاي استراليا است. من اينجا هم پاستا و مرغ مي‌خورم كه طعم آن فقط كمي متفاوت است. »

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها