نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. شهريور 1394 - 17:29
ستاره رئال مادرید دوست دارد که ۸۰ الی ۹۰ سال عمر کند. روزنامه الموندو دیپورتیو در گزارشی تصویری چهره رونالدو در ۸۰ سالگی را به تصویر کشید.

به گزارش آفتاب جنوب،کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید چند روز پیش تاکید کرد که از مردن در جوانی بسیار می‌ترسد و دوست دارد که در کنار خانواده‌اش با رفاه و آرامش زندگی کند و ۸۰ تا ۹۰ سال روزگار به سر برد.

 





روزنامه الموندو دیپورتیو پرتغال در گزارشی تصویری چهره این بازیکن پرتغال را از آغاز طفولیت تا سن ۸۰ سالگی به تصویر کشید. دیدن صورت رونالدو در سنین بالا جالب و چه بسا برای خود او و هوادارانش هم خنده‌دار باشد.

 



این بازیکن پرتغالی از معدود بازیکنانی در دنیای فوتبال است که به سلامت بدن خود اهمیت بسیار زیادی می‌دهد. او هرگز از مشروبات الکلی استفاده نمی‌کند و در بدن او هیچگونه خالکوبی مشاهده نمی‌شود.



رونالدو سه بار به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان انتخاب شده است اما در فصلی که گذشت هر چند خود او عملکرد خوبی داشت اما رئال مادرید نتوانست قهرمانی در هیچ جامی را به دست آورد و این باعث می‌شود که او شانسی برای کسب توپ طلا در مقایسه با مسی که سه جام را به دست آورد نداشته باشد./

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها