نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. شهريور 1394 - 12:20
مدیرکل جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال جدید بیشترین اعتبارات 2درصد نفت به حوزه کشاورزی اختصاص یافت،تصریح کرد:با این اعتبارات عملیات اجرایی 12 کیلومتر خط انتقال آب در دهستان بویراحمد گرمسیری گچساران انجام گرفت.

به گزارش آفتاب جنوب، صبح امروز همزمان با هفته دولت با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس ،استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان  استانی و محلی  طرح پرواربندی گوساله در منطقه امامزاده جعفر(ع)گچساران افتتاح شد.

 

جعفر گوهرگانی مدیرکل جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم میزان تسهیلات اجرایی این پروژه را 16 میلیارد ریال و آورده شخصی را 3.5 میلیارد ریال برشمرد و گفت:تامین اعتبار این طرح از طریق صندوق توسعه ملی بوده است و عملیات اجرایی این طرح از سال 93 آغاز شده است.

 

وی حجم عملیات این پروژه را 500 راس برشمرد و افزود: با اجرای این پروژه سالانه 130 تا 150 تن پرواربندی صورت خواهدگرفت و با اجرای این طرح برای10 نفر اشتغالزایی ایجاد می‌شود و نیزاین طرح می‌تواند 10 درصد گوشت مورد نیاز شهرستان را در طول سال تامین کند.

 

گوهرگانی با بیان اینکه در سال جدید بیشترین اعتبارات 2 درصد نفت به حوزه کشاورزی اختصاص یافت،تصریح کرد:با این اعتبارات عملیات اجرایی 12 کیلومتر خط انتقال آب در دهستان بویراحمد گرمسیری گچساران انجام گرفت.

 

مدیرکل جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:امسال در هفته دولت در گچساران 18 طرح عمرانی و اقتصادی شامل آبیاری مزارع، احداث باغات و طرح‌های پرواربندی گوساله توسط جهاد کشاورزی اجرایی خواهند شد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها