نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. مرداد 1394 - 18:46
عبدالرحیم رحیمی فرماندار شهرستان گچساران به مناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار، پیام تبریکی صادر و از این قشر تلاشگر تقدیر کرد.

به گزارش آفتاب جنوب،متن پیام به شرح ذیل است:

 

 

                    بسمه تعالی

 

هفده مرداد سالروز شهادت محمد صارمی؛در تقویم پرافتخار کشور عزیزمان  به نام زنان و مردان تلاشگری مزین گشته است که با عشق و علاقه ، حقیقت‌طلبی و انعکاس واقعیات را سرلوحه کاری خود قرار داده‌اند؛ خبرنگارانی که هدفشان تنها آگاهی و اطلاع رسانی صادقانه می باشد.

 

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند… خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند ، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای ، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

 

بدون تردید اعتلای جایگاه خطیر خبرنگاری، ارتقای سطح اطلاع رسانی، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ و اخلاق رسانه در جامعه در سایه تعامل و همکاری دو سویه و متقابل اصحاب رسانه و خبر از یک طرف  و مدیران و مسئولین از طرفی دیگر محقق خواهد شد.

 

در دنیای امروز حمایت از حریم شریف اصحاب رسانه و خبر از یک طرف و تعهد و پایبندی این قشر کوشا و  مسئولیت پذیر در رعایت تقوی الهی، پایبندی به اخلاق رسانه در انعکاس جامع، دقیق، سریع و منصفانه اخبار و گزارشها و تلاش برای دستیابی به یک جامعه توسعه یافته اسلامی و انسانی از سویی دیگر خواهد بود.

 

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران ، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی بویژه خبرنگاران شهرستان گچساران، از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از فعالیت‌های دولت تدبیر و امید و خدمات نظام قدردانی نموده و برای شما خبرنگاران متعهد و کوشای استان و شهرستان گچساران ، که خستگی ناپذیر و پر تلاش می کوشید سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواهانم.

 

امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی به نام سال دولت و ملت؛ همدلی ،همزبانی نامگذاری شده شاهد انسجام و وحدت، تعامل و همدلی، همکاری و همفکری و همیاری همه نیروهای دلسوز و توانمند و قشر نخبه و اثرگذار جامعه در مسیر توسعه روز افزون کشور عزیزمان و شهرستان گچساران بام نفتی ایران زمین باشیم.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها