نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. تير 1394 - 3:29
«استقلالی که امسال در لیگ آسیا نیست ، وقتی 4 دفاع خوب دارد ، چرا باید نگران نداشتن سید جلال شود؟» این واکنش مسئول نقل و انتقالات استقلال است به رفتن سید جلال حسینی به باشگاه نفت تهران.

به گزارش آفتاب جنوب ،جلال حسینی از امروز در تمرینات نفت حاضر شد و رسما به این تیم پیوست تا پروسه انتقالش به استقلال و پرسپولیس منتفی شود. مدافع سرشناس ملی پوش ایران که به نفت رفته تا وزنه این تیم در بازی های آسیایی باشد ، مدت ها با استقلالی ها درحال رایزنی بود.

حالا بهرام امیری مسئول نقل و انتقالات استقلال که در جذب این بازیکن ناکام مانده است، درباره این بازیکن می گوید:«معلوم بود که او تمایلی به این انتقال ندارد. ما او را برای محکم کاری می خواستیم اما قرار نیست که با نبودنش خیلی غصه بخوریم. 4 دفاع خیلی خوب را برای این پست خریدیم که به ما کمک می کنند. ما امین حاج محمدی ، مگویان ، حنیف و روزبه چشمی را داریم که در این پست بازی می کنند . تازه می توانیم از خرسندنیا هم در صورت لزوم در ان پست بازی بگیریم.»

این واکنش درحالی است که سید جلال از ابتدا هم خیلی تمایلی به استقلالی شدن نشان نداد و از ترس واکنش هواداران پرسپولیس ، چنین انتقالی را نپذیرفت.

 

منبع: خبرآنلاین

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها