نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. تير 1394 - 15:30
امام جمعه گچساران گفت:زمانی سلاح مردم فلسطین سنگ بود اما امروز به پشتوانه نهادینه شدن فرهنگ مقاومت در میان مردم فلسیطن ،موشک و پهباد فلسطینی بر بلندای تل‌آویو جولان می‌دهد.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در گچساران با اشاره به روز جهانی قدس و اهمیت آن، گفت:روز جهانی قدس روز فریاد خشم ملت‌های مسلمان علیه رژیم غاصب صهیونیستی است و روزی است که امام راحل با نامگذاری هوشمندانه آن برای همیشه لرزه بر اندام رژیم فاسد صهیونیستی انداخت.

 

حجازی با اشاره به حملات وحشیانه سعودی ها به مردم بی دفاع یمن افزود: رژیم وحشی آل‌سعود با ادعای مسلمانی و اینکه خادم‌الحرمین است مردم بی‌پناه یمن را با کمک خلبانان اسرائیلی و سوءاستفاده از پو‌ل‌های خانه خدا به خاک و خون می‌کشند.

 

امام جمعه گچساران تصریح کرد: گروهک تروریستی داعش ساخته شده عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی است و عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی در اتاق‌فکرهای وهابی و صهیونیستی در راستای از بین بردن مردم بی‌دفاع کشورهای منطقه تلاش می‌کنند.

 

وی افزود: زمانی سلاح مردم فلسطین سنگ بود اما امروز به پشتوانه نهادینه شدن فرهنگ مقاومت در میان مردم فلسیطن ،موشک و پهباد فلسطینی بر بلندای تل‌آویو جولان می‌دهد.

 

امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی مقتدرانه فرمودند:"که امنیت رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه تأمین نخواهد شد"،گفت: این بیان صریح مقام معظم رهبری نشان از اقتدار و ایستادگی ملت ایران بر مواضع ضد صهیونیستی است.

 

خطیب جمعه گچساران در ادامه با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه بخشش و توبه بوده و در این ماه درهای رحمت و بخشش خداوند به روی بندگان باز است،افزود:در ماه مبارک رمضان هیچ‌گاه برای توبه و برگشت دیر نیست و کسانی که تا امروز نیز از نعمت و فرصت روزه گرفتن بی‌بهره بوده‌اند ناامید نشوند، چراکه درهای رحمت خداوند همیشه باز است.

 

حجازی با اشاره به مکان برگزاری نماز عید سعید فطر در این شهرستان گفت: نماز عید فطر در گچساران با توجه به کمبود فضای کافی  در محل ورزشگاه تختی این شهرستان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها