نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. تير 1394 - 17:19
ورزش و جوانان
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛
اختصاص بیش از 60میلیارد ریالی تکمیل 20پروژه ملی درکهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت:امسال برای تخصیص پروژه‌های عمرانی برای تکمیل و تجهیز 20 پروژه ملی در استان، افزون‌بر 6 میلیارد و 292 میلیون تومان از اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ملی استان اختصاص داده شده است.

به گزارش آفتاب جنوب،جهانبخش ایزدپور  مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمدظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید اداره ورزش و جوانان گچساران که با حضور فرماندار گچساران و جمعی از مسئولان محلی  و پیشکسوتان ورزش در سالن همایش فرمانداری این شهرستان برگزار شد: با اشاره به افتتاح 11 چمن مصنوعی در این شهرستان در سال 93، گفت: این نشان از عملکرد خوب و تلاش مسئولان در راستای توسعه بخش ورزش این شهرستان است.

 

 مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در بحث اعتبارات عمرانی 37 درصد بودجه و اعتبارات جاری 42 درصد بودجه را به گچساران اختصاص یافت،افزوداز ابتدای مسئولیت بنده در این استان، 237 میلیون و 700 هزار تومان به مدیریت اداره در گچساران برای کمک به هیئت‌های ورزشی و برگزاری جشنواره‌های مختلف اختصاص یافت.

 

ایزدپور با اشاره به اینکه اعتبار عمرانی حوزه ورزش کل استان پنج میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است، تصریح کرد: یک میلیارد و 810 میلیون تومان آن به این شهرستان اختصاص داده شد .

 

وی افزود: از 440 میلیون تومان کل اعتبار تامین تجهیزات ورزش استان بیش از 100 میلیون تومان آن به این شهرستان اختصاص داده شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از افزایش دو برابر اعتبار تملک دارایی سرمایه‌ای استان خبر داد و افزود: امسال برای تخصیص پروژه‌های عمرانی برای تکمیل و تجهیز 20 پروژه ملی در استان، افزون‌بر 6 میلیارد و 292 میلیون از اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ملی استان اختصاص داده شده است.

 

ایزدپوربا بیان اینکه این اعتبار نسبت به سال 93 نیز 100 درصد افزایش داشته است، گفت: این اعتبار برای تجهیز و راه‌اندازی تاسیسات و اماکن ورزشی، احداث و تجهیز فضاهای ورزشی و روستایی در سطح استان هزینه می‌شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها