نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. تير 1394 - 0:13
مهاجم استقلال می‌گوید فصل آینده هم در این تیم حضور دارد.
به گزارش آفتاب جنوب، آرش برهانی بعد از اتمام جلسه با کادرفنی جدید و مدیریت استقلال، اظها‌ر کرد: درباره مشکلات مالی بازیکنان در فصل گذشته صحبت شد و قرار شد که این مشکلات به زودی حل شود. امیدوارم که تا آخر این هفته‌ طبق قولی که داده‌اند مشکلات را حل کنند. امروز در تمرینات استقلال شرکت می‌کنم.



مهاجم استقلال ا‌دا‌مه‌ داد: پارسال مشکلات زیادی داشتیم. امسال صحبت کردند که مجددا این مشکلات پیش نیاید و با کمک امیری، نظری جویباری و افشارزاده ان‌شا‌ء‌الله که مجددا شاهد مشکلات مالی نخواهیم بود. با مظلومی درباره مشکلات مالی صحبت نکرده‌ایم و فقط قرار شد که امروز تمرینات را آغاز کنیم.



وی در پاسخ به این سوال که مقدار طلبش از استقلال چقدر است؟ خاطر‌ نشان کرد: طلب زیادی دارم، اما مقدار دقیق آن را نمی‌توانم بگویم.



برهانی در پاسخ به این سوال که امید ابراهیمی، هاشم بیک زاده و خسرو حیدری هم به مانند او از باشگاه طلبکار هستند، اما در جلسه باشگاه شرکت نکرده‌اند؟ گفت: امید و هاشم قرارداد ندارند و مشکلات مالی هم مزید بر علت شد تا در جلسه شرکت نکنند.



وی ا‌دا‌مه‌ داد: افشارزاده درباره حل مشکلات مالی بازیکنان را دارد. همه استقلالی هستند و استقلال را دوست دارند و در تلاشند که دیگر شاهد مشکلات فصل گذشته نباشیم. صحبت‌های خوبی را در این جلسه انجام داده‌ایم و فکر می‌کنم نسبت به گذشته مدیریت بهتری را شاهد هستیم.



برهانی درباره حضور در استقلال گفت: حضورم در این تیم قطعی است و امروز هم در تمرینات شرکت می‌کنم. 
 
منبع: ایسنا
 
انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها