نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. خرداد 1394 - 16:24
رئیس امور آب گچساران با بیان اینکه عملیاتی کردن طرح احیاء و تعادل‌بخشی بسیاری از مسائل و مشکلات بحران آب در شهرستان و استان مرتفع خواهد شد،افزود: طرح احیاء و تعادل‌بخشی با هدف نجات سفره‌های آب زیرزمینی از ابتدای امسال لازم‌الاجرا شده است.

عارف بهگام ظهر امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به برگزاری جلسه کمیته راهبردی طرح احیاء و تعادل‌بخشی منابع آب زیرزمینی در شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: طی این جلسه دشت امامزاده جعفر(ع) گچساران به عنوان مطالعه آزمایشی طرح احیاء و تعادل‌بخشی منابع آب زیرزمینی این استان انتخاب شد.

 

وی افزود: باتوجه به اینکه طرح مذکور یک طرح گسترده، جامعه و موثری است لذا دراین جلسه مسئولان و متولیان امر الزام به همکاری و تلاش هرچه بیشتر در این راستا شدند.

 

رئیس امور آب گچساران تصریح کرد:با توجه به تخصیص اعتبارات مناسب امسال، امید است بتوانیم در راستای اهداف مذکور و همچنین زودتر از زمان‌بندی مقرر شده، به نتایج این طرح دست پیدا کنیم.

 

بهگام با بیان اینکه تضمین اثرگذار بودن این طرح با همکاری همه بخش‌ها و مجموعه‌های شرکت، تعامل و همدلی در بین مسئولان شهرستان‌ها ایجاد می‌شود،افزود:پر و مسلوب‌المنفعه کردن چاه‌های غیرمجاز، تغذیه مصنوعی، افزایش گروه‌های گشت و بازرسی و نصب کنتورهای هوشمند بر روی چاه‌های موجود از جمله اقدامات موثر در راستای رسیدن به این مهم است.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر اجرای این طرح بهترین راه در راستای عبور از موقعیت بحران است،تصریح کرد:باعملیاتی کردن طرح احیاء و تعادل‌بخشی بسیاری از مسائل و مشکلات بحران آب در شهرستان و استان مرتفع خواهد شد.

 

بهگام با اشاره به اینکه این طرح در وزارت نیرو تدوین و در شورای عالی آب به تصویب رسیده است، یادآور شد:طرح احیاء و تعادل‌بخشی با هدف نجات سفره‌های آب زیرزمینی از ابتدای امسال لازم‌الاجرا شده است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها