نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. خرداد 1394 - 16:16
معاون امنیتی سیاسی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه امام راحل نقشی بی‌بدیل و تعیین‌کننده در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا نمودند،افزود:امام(ره) با استفاده از سیره و اندیشه ائمه اطهار علیهم السلام نگرشی نو در حاکمیت جهان معاصر ایجاد کرد.

به گزارش آفتاب جنوب،فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته در گچساران  با اشاره به نقش فرهنگ مهدویت به عنوان فرهنگی راهبردی در نظام اسلامی گفت:فرهنگ مهدویت چراغ روشنگری برگرفته از آرمان‌ها و اصولی مبنی بر پذیرش توحید خداوند بوده که به عنوان اصول و مبانی فکری نظام اسلامی مطرح است.

 

وی با اشاره به سالروزارتحال حضرت امام (ره)وبا بیان اینکه امام راحل نقشی بی‌بدیل وتعیین‌کننده درپیروزی انقلاب اسلامی ایفا نمود،افزود:امام(ره) با استفاده از سیره و اندیشه ائمه اطهار علیهم السلام نگرشی نو در حاکمیت جهان معاصر ایجاد کرد.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:تفکر واندیشه حضرت امام(ره) منافع و زیاده خواهی های استکبار را به خطر انداخت تا آنها در تلاش برای ضربه زدن به انقلاب از راه‌های مختلف باشند.

 

محمدی با بیان اینکه امام راحل با تأسی از سیره علوی تشکیل حکومت داد، اظهارکرد:امام (ره) معتقد به حکومت نزولی و آسمانی بود که در این نوع حکومت همه فرامین از آسمان نزول کرده و دست بشری در آن دخالتی ندارد.

 

این مسئول با اشاره به اینکه  تحمیل جنگ هشت ساله بر ملت ایران از اقدامات استکبار برای به زانو در آوردن انقلاب اسلامی بود،گفت:کودتای نوژه، حمله طبس و لانه جاسوسی از دیگر اقدامات نرمی بود که استکبار برای ضربه زدن به انقلاب از آن استفاده کرد اما متحمل شکست شدند.

 

وی با اشاره به واقعه 15 خرداد سال 42 تصریح کرد: خون‌های پاک شهیدان 15 خرداد امروز بیمه کننده انقلاب اسلامی و استقلال آن شده است و این  واقعه امروز به  عنوان سرمنشأ انقلاب اسلامی مطرح می شود.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود:در آن سال‌ها به علماء اعلام شد، نامی از آمریکا، اسرائیل و در خطر بودن اسلام مطرح نکنند که امام راحل بر عکس این قضیه عمل نمود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها