نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. خرداد 1394 - 11:44
فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه تفکرات و اندیشه های امام راحل تحولات بنیادی و عظیمی را در جهان اسلام به وجود آورد،گفت: امروز اقتدار،عظمت،توسعه، آرامش، امنیت و همبستگی ملت بزرگ ایران مدیون انقلاب و اندیشه‌های ناب حضرت امام (ره) است.

سرهنگ جهانگیر انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) گفت:امروز اقتدار،عظمت،توسعه، آرامش، امنیت و همبستگی ملت بزرگ ایران مدیون انقلاب و اندیشه‌های ناب حضرت امام (ره) است.

 

وی با بیان اینکه شخصیت بزرگ و الهی امام (ره)و ابعاد زندگی ایشان منشأ درس‌های بزرگی برای مسئولان امروز نظام اسلامی است ،افزود:امروز مسئولان و آحاد مردم جامعه امانتدار انقلابی هستند که امام راحل با رهبری مدبرانه خود وبا همراهی ملت ولایتمدار ایران اسلامی به دنیا معرفی کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه امام (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی هیمنه پوشالی استکبار را در هم فرو ریخت،تصریح کرد: حضرت امام(ره) با به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی احیاگر فرهنگ غنی اسلامی و الهام بخش خیزش مردمی در اقصی نقاط عالم شد. 

 

این مسئول خاطرنشان شد:تفکرات و اندیشه های امام راحل تحولات بنیادی و عظیمی را در جهان اسلام به وجود آوردو یکی از ثمرات انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) ایجاد خودباوری،شجاعت و استکبار ستیزی در بین امت اسلامی و هموار نمودن راه سعادت و پیروزی برای تمام آزادی خواهان واقعی جهان است.

 

انصاری با اشاره به جنگ نرم دشمنان با استفاده از تبلیغات وسیع رسانه‌ ای نسبت به گمراه کردن نسل جوان از مسیر انقلاب و ولایت ،تصریح کرد: امروز فرهنگ مبتذل غرب در تلاش برای تخریب بنیان‌های فرهنگی انقلاب اسلامی است و تنها راه نجات ملت مسلمان ما پیروی از دستورات قرآنی ،اندیشه های امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران  درادامه با بیان اینکه شخصيت عظيم و معنوی امام(ره)، مهمترين عامل در تحول روحی و معنوی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود،افزود: حضور پرشور جوانان این سرزمین در عرصه های جهاد و شهادت؛و گرايش آنها به ارزش‌های متعالی اسلام و شكوفايی اين ارزش‌ها در جبهه‌های حق علیه باطل همه در پرتو راهنمایی ها و رهنمودهای امام راحل بود.

 

وی خاطرنشان کرد:دردوران هشت سال دفاع مقدس دشمن در موقعيت و زمان‌های مختلف و با بهره‌گيری از شيوه‌های جنگ روانی تلاش می كرد تا انگيزه‌های اسلامی را در رزمندگان کاهش و اراده آنان را در دفاع از ميهن اسلامی سست نمايد اما هوشياری و دوراندیشی منحصر به فرد امام(ره) با موضع‌گيری‌های دقيق و سنجيده  تمام توطئه‌های فريبنده دشمنان انقلاب را نقش بر آب می کرد.

 

 این مسئول یادآور شد: رهبری حضرت امام (ره) و ولایت مداری و جانفشانی رزمندگان اسلام بود که پيروزی‌های ظفرمندان جبهه‌های نبرد از شكست حصر آبادان تا فتح بستان و نبرد چزابه تا عمليات فتح‌المبين، فتح معجزه‌آسای خرمشهردر عملیات بیت المقدس و نیزدرعملیات های غرور آفرین والفجر 8 و کربلای 5 ضربات كوبنده خود را بر پيكر رژيم بعث و اسکتبار جهانی وارد نمودند.

 

انصاری بزرگداشت یاد امام راحل را سبب زنده نگه داشتن خط امام (ره)و آرمان‌های والای انقلاب برشمرد و تاکید کرد:امروز باید با حرکت در مسیر اندیشه های امام راحل و آرمان های انقلاب نسل‌های جوان و نوجوان مان را در برابر هجمه‌ های پلید دشمنان حفظ نمایید.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها