نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. ارديبهشت 1394 - 11:01
اصلاح طلبان در سالی که حدود ۱۰ماه به برگزاری انتخابات مجلس باقی مانده صحبت از ترمیم شکاف های اجتماعی و نهادینه کردن حضور و مشارکت مردم در عرصه سیاسی می کنند.

به گزارش آفتاب جنوب، فرهاد عربی در یادداشتی نوشت:در حالی که اواخر سال ۹۴ انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد،جناح اصلاح طلب با خیزی زود هنگام ،گام های اولیه خود را برای حضور در مجلس آینده برداشته است حال اصلاح طلبان زیریک سقف جمع می شوند و به بهانه های مختلف فرصتی برای ابراز مواضع خود به وجود می آورند .

 

آنها چه مصادیقی دارند وبه دنبال چه هستند؟آیااصلاح طلبان از تند روی های گذشته خود دست کشیده اند ودرچارچوب نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کنند و یا اینکه روال گذشته را ادامه خواهند داد.

 

پس از روی کار آمدن دولت احمدی نژاد ویکپارچه شدن نظام حکومتی ،اصلاح طلبان عملا حاشیه نشین شده وتحرک چندانی از خود نشان ندادند،این حاشیه نشینی بعداز وقایع تلخ سال ۸۸(فتنه)به ویژه پر رنگ تر شد ونمود بیشتری یافت.

اما با پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری این جناح به ترتیب ازلاک دفاعی بیرون آمد.اصلاح طلبان که خود را باعث و بانی پیروزی دولت اعتدال می دانند.کم کم شروع به برنامه ریزی و سیاست گذاری برای حضور دوباره در عرصه قدرت کردند .

 

اینک اصلاح طلبان در سالی که حدود ۱۰ماه به برگزاری انتخابات مجلس باقی مانده صحبت از ترمیم شکاف های اجتماعی و نهادینه کردن حضور و مشارکت مردم در عرصه سیاسی میکنند.زیرا به درستی درک کردند که به رغم توسعه فضای سیاسی در دولت کنونی هنوز بسترهای لازم برای فعالیت اصلاح طلبان فراهم نیست.

حال به زعم دعوت اصلاح طلبان از دبیر کل حزب مردم سالاری به عنوان سخنران ویژه همایش اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران ؛کواکبیان در گچساران  بدنبال چیست؟

کواکبیان که می گفت: طی شش ماه با آمریکا رابطه برقرار میکنم...
برای موسوی و کروبی تقاضای محاکمه نداریم درخواست رفع حصر داریم

براستی همایش های اصلاح طلبان وحضورمستمر کواکبیان در اینچنین همایش هایی چه هدفی را دنبال می کند؟

حال بادنبال کردن سخنرانی کواکبیان در شهرستان های مختلف توجهی به مسائل اقتصادی وفرهنگی مردم نشده و انتظار مردم از گروه های سیاسی این است برای حل مسائل اقتصادی مانند بیکاری تولیدداخلی راهکار بدهند نه اینکه تنها به مسائل سیاسی حزبی و گروهی خود بپردازند و مرز جریان اصلاح طلبی را با دشمن وجریان و برانداز دقیقا روشن کنند.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

با عرض سلام و احترام. خدمتتون عرض کنم که درصورت تمايل به تبادل لينک با سايت خبري تحليلي بوکان نيوز ما را لينک کنيد ، مانيز سايت شما را لينک ميکنيم.پس از لينک اطلاع دهيد تا لينک شويد/ باتشکر ( روابط عمومي پايگاه خبري تحليلي بوکان نيوز ) 09371772013 www.bukannews.ir
با سلام و درود امیدوارم که موفق باشید آقای کواکبیان

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها