نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. فروردين 1394 - 12:45
رئیس آموزش و پرورش گچساران گفت: یک هزارو 69 خانوار فرهنگی و غیر فرهنگی از ابتدای امسال تاکنون در مدارس این شهرسان اسکان یافته اند.

سید ظهیرالدین پورالحسینی  صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب ، با اشاره به نامگذاری سال جدید «دولت و ملت ،همدلی و همزبانی»توسط مقام معظم رهبری گفت: این شعار مدبرانه از سوی مقام عظمای ولایت مستلزم به کارگیری و برنامه‌ریزی درست در جهت تحقق هرچه بهتر آن است.

 

وی افزود: ملت باید با همدلی در راستای توسعه عمران و آبادانی کشور گام برداشته و در جهت حمایت از دولت از نقدهای غیرمنصفانه بر عملکرد دولت خودداری کنند.

 

رئیس آموزش و پرورش گچساران با اشاره به وجودحرم مطهرامامزاده بی‌بی حکیمه (س) و تشریف فرمایی زوار به این شهرستان تصریح کرد:اعضای ستاد اسکان مسافران در رقم خوردن خاطره‌ای خوش برای مسافران نقش زیادی ایفا می کنندو در این راستا ستاد اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش این شهرستان سعی در انجام هرچه بهتر وظایف خود دارد.

 

پورالحسینی گفت: کمیته اسکان نوروزی آموزش و پرورش این شهرستان با تجهیز مدارس در راستای رضایت مسافران نورزی که اولویت‌ کاری خود قرار داده بود، گام برداشته است.

 

رئیس آموزش و پرورش گچساران با اشاره اینکه از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون افزونبر 5هزار و 849مسافر نوروزی در مدارس این شهرستان اسکان یافته است، افزود: 752 خانوار فرهنگی مستقر در مدارس گچساران با جمعیتی افزون‌بر 4 هزار و 16نفر از ستاد خدمات سفر این شهرستان تاکنون بهره‌مند شده‌اند.

 

پورالحسینی با بیان اینکه تعداد 317خانوار غیرفرهنگی و شاغل در دیگر ادارات با جمعیت یک‌هزار و 833 نیز در مدارس گچساران اسکان داده شده‌اند،افزود: با توجه به اینکه هیچگونه مشکلی در زمینه اسکان مسافران و گردشگران نوروزی در این شهرستان وجود ندارد لذا سعی ما بر این بوده که همه مسافران با خاطره‌ای خوش و به یادماندنی این شهرستان را ترک کنند.

 

رشد 12 درصدی اسکان مسافران نوروزی در گچساران

 

وی با اشاره به تعداد 320 کلاس درس در قالب 44 مدرسه آماده اسکان مسافران نوروزی بیان کرد: مدارس مذکور به لحاظ امکانات به سه درجه 1، 2 و 3 تقسیم شده‌اندو تلاش خواهیم کرد که در قالب هر سه درجه به مسافران نوروزی خدمات مطلوبی ارائه دهیم.

 

رئیس آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه افزایش ظرفیت پذیرش در سال جاری 13 درصد می باشد ،تصریح کرد:درصد رشد اسکان مسافر 12 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده است.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

بهتر می بود نگینی در جنوب کشور ، با توجه به منطقه و بد بودن راه های ارتباطی باز هم این همه زاءر دارد

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها