نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. بهمن 1393 - 13:00
در همایش نفت؛گچساران و انقلاب که با حضور معاون پارلمانی رئیس‌جمهوربرگزار شد پیام آیت‌الله علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به این همایش قرائت شد.

به گزارش آفتاب جنوب،در همایش نفت؛گچساران و انقلاب که با حضور معاون پارلمانی رئیس‌جمهوربرگزار شد پیام آیت‌الله علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به این همایش قرائت شد. 

 

در این پیام آمده است: در کنار مجموعه عواملی که به سقوط رژیم پهلوی انجامید اعتصابات سراسری به خصوص اعتصاب کارکنان نفت در کشور بود. مسدود شدن صادرات نفت حامیان رژیم را به تردید کشاند و موجب شد رژیم پهلوی که تا قبل از آن به حمایت‌های قدرت‌ها امید بسته بود تا حدود زیادی این امید را از دست بدهد.

 

اما برای ما مبارزان و به خصوص امام راحل که در آن شرایط صف‌های طولانی نفت را می‌دیدیم نگران کننده بود که آن امام عزیر هیئتی را مرکب از چند نفر برای اعزام به مناطق نفت‌خیز تعیین کردند که ما نیز در این هیئت قرار داشتیم.

ما با زبان مبارزان مذهبی و با ادبیات اسلامی هم خوبی‌های اعتصاب را برای به ستوه درآوردن رژیم بیان کردیم و هم ضررهای آن را که متوجه مردم در آن زمستان سرد می‌شد برای آن‌ها توضیح دادیم.

 

در طول هشت سال دفاع مقدس با آن که محل کار کارکنان صنعت نفت هدف بمباران و موشکباران رژیم بعثی قرار می‌گرفت اما شجاعانه ایستادند و حربه شوم شرق و غرب و ارتجاع برای قطع منابع نفتی ایران میسر نشد.

 

 رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این پیام با اشاره به اهمیت و جایگاه صنعت نفت و خدمات کارکنان این صنعت از برگزارکنندگان همایش نفت، گچساران و انقلاب قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها