نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. بهمن 1393 - 23:42
مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران:
نامه رهبرانقلاب جوانان غربی را به طريق معنويت هدايت کرد
مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: نامه پر محتوای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)به جوانان غربی آنان را از گمراهی برخی رسانه ها دور كرده و به طريق معنويت هدايت نموده است .

امین محمدی مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران صبح امروز درگفت و گوبا پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب ، ضمن تبریک دهه فجر اظهارکرد:دهه فجربهانه‌ای است براي آنكه در يادهايمان اين انديشه متبلور شود كه كارهاي بزرگ، انجام شدنی است و در ذهن و يادمان بماند و فراموش نكنيم ،ما می‌توانيم .

 

وی افزود:خدای بزرگ را شاكرم كه توفيق داد در سی و ششمين بهار انقلاب افتخار خدمتگزاری را در شركتی پيدا كنم كه اعتصاب و تحصن كاركنانش برگ زرينی در تاريخ صنعت نفت ايران است.

 

محمدی با اشاره به غرور آفرینی کارکنان شرکت نفت در دوران انقلاب ،گفت:در آن دوران کارکنان نفت با انديشه ای كه نشأت گرفته از سرچشمه زلال بارگاه ربوبی، ربانی و متاثر از تعاليم اسلام ناب محمدي‌(ص) بود، به دفاع از انقلاب پرداختند.

 

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نامه اخیر مقام عظمای ولایت به جوانان غربی و آمریکایی را تقارن معناداری برشمردو تصریح کرد: نامه پر محتوای رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان غربی آنان را از گمراهی برخی رسانه ها دور كرده و به طريق معنويت هدايت نموده است .

 

وی اظهارکرد:امروز شاهديم كه به فضل الهی ، آرمانهاي حضرت امام(ره) كه صدور انقلاب بوده است ، در جاي جاي كره خاكی جوانه زده و در حال شكوفايی است و آرزو و اميد در دل همه كشورهای اسلامی ريشه دوانده است .

 

محمدی افزود:اين افتخار انقلاب است كه ملتهاي آزاده در مسير آزادی خواهی و احيای هويت اسلامی خويش از انقلاب اسلامی ايران الگو گرفته‌اند.

 

این مسئول با اشاره به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مديريت جهادی  تاکید کرد:در راستای القاء ، توسعه و تكثير روحيه جهادی در شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران تاكيد می‌كنيم و اطمينان داريم كه اين مهم نقش موثر در بهبود فرآيندهای اقتصادی كشور خواهد داشت .

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها