نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. دى 1393 - 12:49
فرماندار گچساران وجود مشکلات در راستای اجرای طرح‌های اشتغالزایی شهرستان را حضور عده‌ای خاص در اجرای این طرح‌ها برشمرد و گفت: به دنبال این هستیم که دیگران هم در اجرای طرح‌ها مشارکت داشته باشند و متقاضیان جدیدی پای کار بیایند تا سطح بیشتری از جمعیت شهرستان را در این امر سهیم کنیم.

عبدالرحیم رحیمی فرماندارگچساران صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب ،در خصوص مشکل اجرای طرح های اشتغالزایی در این شهرستان ، اظهار کرد: در رابطه با  اجرای طرح های اشتغالزایی وایجاد صنعت در هر منطقه‌ای همه ما مسئولان موظفیم با مدیریت جهادی تلاش کنیم زیرا که مساله اشتغال جوانان مهم بوده و بی‌توجهی به آن موجب دلزدگی این قشر تازه نفس جامعه می‌شود.

 

وی با اشاره به طرح‌های پیشنهادی از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت، بیان کرد: طرح‌هایی که چندین سال توسط این اداره مطرح شده و اکنون سرمایه‌گذار نیز پای کار آمده متأسفانه با مشکلات معارضات محلی روبه شده است.

 

رحیمی افزود:هر طرحی جهت اجرا باید قبل از هر اقدامی استعلامات لازم جهت زیرساخت‌های آن بررسی شود که مشکلاتی از قبیل معارضان و عدم جایگاه مناسب به وجود نیاید.

 

فرماندار گچساران تصریح کرد: ازجمله مشکلاتی که در سطح شهرستان در راستای اجرای طرح‌های  اشتغالزایی وجود دارد، حضور عده‌ای خاص در اجرای این طرح‌ها است.

 

این مسئول تاکید کرد: به دنبال این هستیم که دیگران هم در اجرای طرح‌ها مشارکت داشته باشند و متقاضیان جدیدی پای کار بیایند تا سطح بیشتری از جمعیت شهرستان را در این امر سهیم کنیم.

 

فرماندار گچساران با اشاره به حمایت صندوق مهر امام رضا(ع) در اعطای تسهیلات اشتغالزایی به 70 طرح اشتغالزا در این شهرستان، تصریح کرد: با توجه به اینکه امروز بیکاری مشکل عمده مردم این شهرستان بوده، رویکرد صندوق باید طوری باشد که طرح اجرایی شود نه اینکه وام‌ها داده شود و پس از مدتی بودجه در جای دیگری مصرف شود.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

امیدوارم طرح هایی اجرا بشه که از تعداد افراد بیکا کم بشه

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها