نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. دى 1393 - 12:27
رئیس اداره تعزیرات حکومتی با بیان اینکه 131 پرونده قاچاق و 901 فقره تخلف صنفی از ابتدای سال جاری تاکنون مختومه شده است،گفت: متخلفان عرصه بهداشت از ابتدای امسال تاکنون به مبلغی افزون بر 88 میلیون ریال جریمه شدند.

ارسلان عباسی رئیس اداره تعزیرات حکومتی گچساران صبح امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب ، با اشاره به فعالیت‌ها و عملکرد اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 153 پرونده قاچاق و 910 پرونده مربوط به بازاریان متخلف مورد بررسی قرار گرفته است.

 

وی با بیان اینکه 131 پرونده قاچاق و 901 فقره تخلف صنفی از ابتدای سال جاری تاکنون مختومه شده است، افزود: در عرصه بهداشت نیز 81 پرونده در این اداره بررسی و مختومه شده است.

 

رئیس تعزیرات حکومتی گچساران با اشاره به تخلفات صنفی در این شهرستان، بیان کرد: تخلفات صورت گرفته در حوزه اصناف شامل گرانفروشی، کم‌فروشی و درج نکردن قیمت بر روی کالا بوده که توسط اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان به اداره تعزیرات حکومتی جهت پیگیری منتقل شده است.

 

عباسی با تاکید بر رسیدگی صددرصدی به تخلفات صنفی از جمله عدم درج قیمت‌ها بر روی کالا، تصریح کرد: اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان در راستای احقاق حقوق مصرف‌کنندگان و جلوگیری از انجام تخلفات در این راستا، پس از رسیدگی و صدور رای مربوط به پرونده‌های تخلفات صنفی با مبلغی افزون بر 750 میلیون ریال محکوم نمود.

 

وی ادامه داد: همچنین در راستای حفظ حقوق شهروندان و ایجاد سلامت بهداشتی در شهرستان نیز متخلفان عرصه بهداشت از ابتدای امسال تاکنون به مبلغی افزون بر 88 میلیون ریال محکوم شدند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها