نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. دى 1393 - 9:16
شاهزاده "اندرو" در پی رسوایی بزرگی متهم به روابط جنسی و تجاوز شده است.

به گزارش آفتاب جنوب،به نقل از تیتریک؛ چندی پیش خبری در مورد کشف جسد ریچارد سوم و در پی آن پس از انجام آزمایشات DNA این جسد با ملکه انگلستان، مشخص شد که ملکه انگستان از نسل ریچارد سوم نیست.

این اسکلت که تقریبا سالم باقی مانده است به طور واضحی دارای جراحتهایی روی جمجمه و خمیدگی ستون فقرات است که این امر با توصیفات معاصر از ظاهر ریچارد تطابق دارد. دستها روی سینه قرار داشتند که این امر نشان می دهد دستگاه هنگام تدفین به هم بسته شده بودند اما قسمت پایین پاهای اسکلت مفقود شده بودند.

از رسوایی DNA ملکه انگلستان تا رسوایی جنسی شاهزاده دربار بریتانیا

محققان دانشگاه لستر که دی ان ای ریچارد سوم را بررسی کردند آن را با یکی از نوادگان خواهر ریچارد سوم تطابق دادند، اگرچه این تطابق از طرف مادری بود اما نتیجه آن بی نقص بود.

حالا نکته مرموز و قابل بحثی که دانشمندان را درگیر خود کرده است، عدم تطابق دی ان ای ریچارد سوم با "ملکه الیزابت" است. این عدم تطابق فاحش، تاج موجود بر سر ملکه الیزابت را دچار تزلزل خواهد کرد. آیا ملکه الیزابت، ملکه ایست از نسل یک فرزند نامشروع؟

تحقیقات ژنتیکی بعلاوه ترسیم یک شجره نامه، به نتیجه ای ژگرف دست پیدا کردند. طبق شواهد به دست آمده از اسکلت ریچارد سوم و این شجره نامه با فاصله دو نسل از سمت خواهر ریچارد سوم، سلطنت مربوط به دو نفر با نام "مایکل ایزبن" و "وندی دالدیگ" می باشد. چرا که دی ان ای این دو نفر مربوط به خانواده سلطنتی بوده است و کشف این جسد و دی ان ای آن پرده از راز 500 ساله این قضیه برداشت.

از رسوایی DNA ملکه انگلستان تا رسوایی جنسی شاهزاده دربار بریتانیا

تحقیقات دی ان ای نشان داده است که از سمت ریچارد سوم، در این شجره نامه یک قطع نسل وجود دارد. بدین معنا که یکی از مردان پس از ریچارد سوم که بچه دار نمیشده است، زن خود را در اختیار مردی برای بچه دار شدن قرار داده است تا نسل سلطنتی خود را حفظ بکند.

اما حقیقت این است که از سمت خانواده خواهری ریچارد سوم، با دو نسل فاصله از سمت خانمی به نام "ان آف یورک" به دو نفر خواهیم رسید به نام های "مایکل ایزبن" برادر زاده ریچارد سوم با 16 نسل اختلاف و " وندی دالدیگ" خواهرزاده ریچارد سوم که با 18 نسل اختلاف وارثان حقیقی این سلطنت می باشند که هر دوی آنها امروز نیز زنده اند.

با آزمایشات دی ان ای دندان ها و استخوان های ریچارد سوم و این دو نفر، بر همگان و دانشمندان مشخص شد که پادشاهی مختص خانواده خواهری ریچارد سوم است.

اما موضوع بعدی که گریبانگیر خانواده سلطنتی بریتانیا شده است در مورد شاهزاده این خاندان یعنی شاهزاده "اندرو" است.

از رسوایی DNA ملکه انگلستان تا رسوایی جنسی شاهزاده دربار بریتانیا

اتهامات علیه شاهزاده اندرو، دوک یورک، پس از آن مطرح شد که یک زن با مراجعه به دادگاهی در فلوریدا پرونده‌ای را علیه "جفری اپستاین"، سرمایه‌دار آمریکایی، تشکیل داد و مدعی شد که در فاصله سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۲ میلادی و زمانی که زیر سن قانونی بود، آقای اپستاین او را وادار کرده است با شاهزاده اندرو رابطه جنسی داشته باشد.

از رسوایی DNA ملکه انگلستان تا رسوایی جنسی شاهزاده دربار بریتانیا

جفری اپستاین - زن مورد تجاوز قرار گرفته - شاهزاده اندرو
 

در بیانیه کاخ باکینگهام آمده است که درباره جزئیات اقدامات حقوقی در این باره توضیحی داده نخواهد شد و "داشتن هرگونه رابطه ناشایست با افراد زیر سن قانونی" از طرف شاهزاده اندرو، فرزند ملکه بریتانیا را رد کرده است.

با این حال، سخنگوی کاخ باکینگهام گفت: "این (پرونده) مربوط به اقداماتی مدنی است که در آمریکا در حال پیگیری است و دوک یورک هم نقشی در آن ندارد."

از رسوایی DNA ملکه انگلستان تا رسوایی جنسی شاهزاده دربار بریتانیا

او اضافه کرد: "برای اجتناب از شک و تردید، هرگونه گمانه‌زنی درباره رابطه ناشایست (شاهزاده اندرو) با افراد زیر سن قانونی، مطلقا خلاف واقع است."

زنی که علیه جفری اپستاین پرونده حقوقی تشکیل داده است، می‌گوید که وادار شده است در لندن، نیویورک و یک جزیره خصوصی کارائیب متعلق به آقای اپستاین با شاهزاده اندرو رابطه جنسی داشته باشد.

جفری اپستاین در سال ۲۰۰۸ میلادی، به جرم آن که از یک فرد زیر سن قانونی خواستار رابطه جنسی شده بود، متهم شناخته شد و به ۱۸ ماه زندان محکوم شد.

در سال ۲۰۱۰ میلادی و پس از آزادی آقای اپستاین، عکسی از او و شاهزاده اندرو منتشر شد که باعث شد شاهزاده اندرو به دلیل داشتن رابطه دوستانه با او مورد انتقاد قرار بگیرد.

از رسوایی DNA ملکه انگلستان تا رسوایی جنسی شاهزاده دربار بریتانیا

از رسوایی DNA ملکه انگلستان تا رسوایی جنسی شاهزاده دربار بریتانیا

گزارش: احسان امتی - تیتر یک

انتهای پیام/گ

دیدگاه‌ها

بابا از این قبیل تو این خاندانها فراون پیدا میشه
عجب اوضاعی است

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها